جدیدترین اطلاعات در خصوص نسخه‌ی اندروید نرم‌افزار پرطرفدار Clubhouse

جدیدترین اطلاعات در خصوص نسخه‌ی اندروید نرم‌افزار پرطرفدار Clubhouse

به گزارش ساویس‌گیم، شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر گفت و گوی صوتی یعنی Clubhouse، در چند ماه گذشته محبوبیت بالایی را کسب کرده است. منتهی این نرم‌افزار تنها در دسترس کاربران ios بوده است.

با این‌که سازندگان از عرضه‌ی این نرم‌افزار روی اندروید سخن گفته بودند، اما هیچ خبری در این خصوص ارائه نشده بود. حال می‌دانیم که بتای Clubhouse در راه اندروید است. این موضوع را سازندگان تأیید کردند و گفتند: ما پیش از این نیز یک بتای محدود را عرضه کرده بودیم و حال وارد فاز جدیدی شده‌ایم. اما فعلاً منتظر نسخه‌ی کامل نباشید.

حال که به عرضه‌ی Clubhouse روی اندروید نزدیک می‌شویم، این نکته نمایان می‌شود که آیا این عرضه ارزشش را خواهد داشت؟ مخصوصاََ با توجه به این‌که قابلیت‌های آن دیگر انحصاری نیست. و نرم‌افزارهای دیگری نیز از ویژگی اتاق‌های گفت‌وگوی صوتی بهره‌مند شده‌اند. باید منتظر ماند و دید که آیا پورت اندروید کلاب هاوس بی نقص خواهد بود. یا مثل نرم‌افزارهای دیگری چون Snapchat با یک پورت ضعیف‌ طرف خواهیم بود. طبیعتاً اگر با پورت مناسبی طرف نباشیم نباید انتظار موفقیت این نرم‌افزار روی اندروید برود.

منتظر اخبار بیش‌تر در خصوص این نرم افزار باشید. در پایان اگر نظری در خصوص این شبکه‌ی اجتماعی دارید، با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها