شرکت Wolfire Games در اقدامی Valve را دادگاهی می‌کند

شرکت Wolfire Games در اقدامی Valve را دادگاهی می‌کند

به گزارش ساویس‌گیم، شرکت Wolfire Games که به تازگی وضع خوبی را پشت سر گذاشته است، از Valve شکایت کرد. موضوع شکایت از Valve به فروشگاه آن‌ها یعنی استیم برمی‌گردد. به نقل از Wolfire Games استیم از برتری خود در بازار سوءاستفاده می‌کند.

استیم بیش از 75% بازار فروش بازی در آمریکا را در اختیار دارد. آن‌ها برای انتشار بازی روی پلتفرم خودشان 30% از سود فروش را از سازندگان طلب می‌کنند. Wolfire Games از این شرایط راضی نیست. و این موضوع را سوءاستفاده از برتری این فروشگاه در بازار می‌داند. آن‌ها به عنوان مثال به موضوع فروش Steam Key اشاره می‌کنند. Valve تمام حق و حقوق فروش آن‌ها را در اختیار دارد و با مزیت قیمتی خود بازار را کنترل می‌کند. در حقیقت آزادی عمل چندانی به سازندگان بازی داده نشده است و حتی کاربران نیز انتخابی جز استیم ندارند.

از این رو Wolfire Games این اقدام را نمونه‌ی بارز سوءاستفاده از مزیت رقابتی اعلام می‌کند. و آن‌ها معتقدند که استیم بازار را خراب کرده است و دیگران قادر به فروش بازی و قیمت‌گذاری مناسب نیستند. باید منتظر ماند و دید که Valve چه پاسخی برای این اظهارات دارد.

نظر شما در خصوص استیم و Valve چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها