جیمز گان اجازه‌ی کشتن هر شخصیتی در Suicide Squad را دارد!

جیمز گان اجازه‌ی کشتن هر شخصیتی درthe Suicide Squad را دارد!

به گزارش ساویس‌گیم، جیمز گان در جدیدترین صحبت‌های خود به آزادی عملی که به او داده شده است می‌گوید. او اجازه‌ی هر کاری را در The Suicide Squad دارد. هیچ محدودیتی برای او لحاظ نشده است. به عبارتی این کارگردان می‌تواند هر بلایی که دلش بخواهد بر سر شخصیت‌های مجموعه بیاورد. این حجم آزادی عمل کم سابقه و عجیب است.

با توجه به این‌که The Suicide Squad هیچ ارتباطی با فیلم قبلی به همین نام در سال 2016 ندارد، آزادی عملی به جیمز گان داده شده است. در فیلم قبلی جوخه‌ی انتحار ما شاهد حذف شدن El Diablo و Slipknot بودیم، حال به نظر در این فیلم اوضاع مرگبارتر نیز باشد. مخصوصاً با توجه به رده‌بندی فیلم که درجه‌ی R را کسب کرده است.

کمپانی Warner Bros آزادی عمل گسترده‌ای به گان داده‌اند. او حتی می‌توانست به طور کل یک تیم جدید را برای The Suicide Squad جفت و جور کند. البته جیمز گان اندکی از این آزادی عمل بیمناک هم هست. چرا که در صورت شکست پروژه همه‌ی مسئولیت بر عهده‌ی او خواهد بود.

فعلاََ حدس و گمان در خصوص این فیلم زود است چرا که چندین ماه با اکران آن فاصله داریم. باید منتظر ماند و دید عاقبت چه خواهد شد.

شما مشتاق این فیلم هستید؟ فیلم جوخه‌ی انتحار 2016 را دیده‌اید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها