جیمز گان درجه‌بندی فیلم The Suicide Squad را تأیید کرد

جیمز گان اجازه‌ی کشتن هر شخصیتی درthe Suicide Squad را دارد!

به گزارش ساویس‌گیم، جمیز گان به تازگی در طی تبادل نظر در توئیتر، درجه‌بندی سنی فیلم The Suicide Squad را تأیید کرد. این فیلم درجه‌ی R خواهد داشت. نکته‌ای که البته از همان ابتدا و با توجه به تریلر پر زد و خورد آن توقع می‌رفت. حال این‌که درجه‌بندی بالاتر به معنای یک فیلم بهتر به نسبت قبلی باشد، هنوز مشخص نیست.

نگاهی بیاندازیم به فهرست بازیگران فیلم The Suicide Squad:

John Cena, Jai Courtney, Joaquín Cosío, Joel Kinnaman, Maylin Ng, Flula Borg, Juan Deigo Botto, Storm Reid, Pete Davidson, Taika Waititi, Alice Brage, Tinashe Kajese, Daniela Melchior, Peter Capaldi, Julio Ruiz, Jennifer Holland, Viola Davis, Idris Elba, و Margot Robbie.

تا جایی که می‌دانیم، Davis, Robbie, Courtney, و Kinnaman در همان نقش‌های پیشین خود خواهند بود. یعنی Amanda Waller, Harley Quinn, Captain Boomerang, و Rick Flag. بازیگران شامل Michael Rooker در نقش Savant، Flula Borg در نقش Javelin، David Dastmalchian در نقش Polka Dot Man، Daniela Melchior در نقش Ratcatcher 2، Idris Elba در نقش Bloodsport، Mayling NG در نقش Mongal، Peter Capaldi در نقش Thinker، Alice Braga در نقش Solsoria، Pete Davidson در نقش Blackguard، ناتا فیلیون در نقش TDK، شان گان در نقش Weasel، جان سینا در نقش Peace Maker و بالأخره Steve Agee در نقش King Shark.

این فیلم توسط جیمز گان کارگردانی و نوشته شده است. Charles Roven و Peter Safran نقش تهیه‌کننده‌ی این اثر را خواهند داشت. Nik Korda نیز تهیه‌کننده‌ی اجرایی این اثر خواهد بود.

فیلم The Suicide Squad در تاریخ 6 آگوست مصادف با 15 مرداد راهی سینماها خواهد شد. همچنین این فیلم روی HBO Max نیز نمایش خواهد داشت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تماشای این اثر مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها