بازی FIFA 21 هم به زودی به سرویس پرطرفدار ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد

FIFA 21 سرویس گیم پس

به گزارش ساویس‌گیم، الکترونیک آرتز تأیید کرد که FIFA 21 هفته‌ی آینده به گیم پس خواهد آمد. این بازی پرطرفدار هم‌زمان روی سرویس EA Play هم قرار خواهد گرفت تا کاربران سایر پلتفرم‌ها نیز از بازی لذت ببرند.

بازی Knockout City نیز پیش از این مشخص شده بود که در هنگام عرضه‌ی روی این سرویس در دسترس قرار خواهد گرفت. در کل عناوین زیادی از EA روی این سرویس اشتراکی قرار گرفته‌اند. از جمله‌ی آن‌ها می‌شود به Madden NFL 21، Star Wars: Squadrons و NHL 21 اشاره کرد. همانطور که می‌دانید دو سرویس EA Play و ایکس باکس گیم پس در هم ادغام شده‌اند. و کاربران گیم پس می‌توانند بدون صرف هزینه‌ی اضافه از عناوین EA در این سرویس بهره‌مند شوند. از دیگر مزایای آن هم می‌شود به تخفیفات ویژه برای خرید بازی‌ها و تجربه‌ی قبل از موعد بازی‌ها اشاره کرد.

در زمینه‌ی قیمت اشتراک ماهیانه‌ی EA Play تنها 5 دلار است و اشتراک سالیانه‌ی آن 30 دلار می‌باشد. از آن سو گیم پس آلتیمیت که سرویس EA را هم در بر دارد ماهیانه 15 دلار قیمت گذاری شده است. همچنین امکان استفاده از نسخه‌ی آزمایشی گیم پس به ارزش 1 دلار را هم دارید.

نظر شما چیست دوستان؟ از گیم پس استفاده کرده‌اید؟ مشتاق تجربه‌ی FIFA 21 روی آن هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها