بازی Mario Kart 8 تاریخ ساز شد؛ یک رکوردشکنی خارق‌العاده

بازی Mario Kart 8 تاریخ ساز شد؛ یک رکوردشکنی خارق‌العاده

به گزارش ساویس‌گیم، هشتمین شماره از کارتینگ بازی ماریو و دوستان بالأخره Mario Kart wii را کنار زد. بدین ترتیب Mario Kart 8 به پرفروش‌ترین بازی مسابقه‌ای تاریخ ایالات متحده تبدیل شد. این اطلاعات خیره‌کننده‌ را گروه آماری NPD به اشتراک گذاشت.

شایان ذکر است که این آمار با احتساب مجموع فروش Mario Kart 8 و Mario Kart 8 Deluxe می‌باشد. این بازی همچنين در رتبه‌ی ششم پرفروش‌ترین بازی‌های ماه مارس قرار داشت. و تقریباً از زمان عرضه همیشه پای ثابت برترین‌ها بوده است. ماریو کارت 8 پرفروش‌ترین بازی مسابقه‌ای تاریخ در ایالات متحده شد.

آخرین آمار فروش نینتندو Mario Kart 8 Deluxe را در رأس پرفروش‌ترین بازی‌های سوئیچ قرار می‌دهد. این بازی 33.41 میلیون نسخه فروخته است. شایان ذکر است که ماریو کارت 8 نیز 8.45 میلیون نسخه روی wii u به فروش رسانده است.

در مجموع فروش این بازی 41.86 میلیون نسخه را گذر کرده است و از آمار فروش Mario Kart wii بیشتر است. آمار فروش Mario Kart wii نیز 37.38 میلیون نسخه به صورت جهانی می‌باشد.

خب دوستان این آمار خیره‌کننده شما را تحت تأثیر گذاشت؟ با فرانچایز ماریو کارت آشنا هستید؟ طرفدار ماریو کارت 8 هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها