نینتندو قصد دارد در آینده فرانچایز‌های جدید بیشتری ایجاد کند

نینتندو

در طی سال‌های متمادی یک انتقاد که اغلب به نینتندو وارد شده این است که چطور این شرکت تمایل دارد که عمدتا بر روی فرانچایز‌های اصلی خود مانند ماریو ، زلدا و پوکمون تمرکز کند. این کار اغلب به قیمت ایجاد IP جدید است. اگرچه نینتندو مطمئناً در سال‌های اخیر بازی‌های جدیدی را معرفی کرده است. از جمله Splatoon ، ARMS ، Xenoblade Chronicles و Ring Fit Adventure نمونه‌های برجسته‌ای هستند. اما این انتقادی است که هنوز بر این شرکت وارد است. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

با این حال، به نظر می‌رسد که نینتندو به دنبال تغییر آن خواهد بود. مدیر نینتندو، شنتارو فوروکاوا ، در مصاحبه اخیر خود با Nikkei گفت که برای ادامه رقابت، نینتندو قصد دارد بر روی ایجاد IP جدید بیشتر تمرکز کند. البته این شرکت همچنین به سرمایه گذاری همزمان در ماریو و زلدا ادامه خواهد داد.

فوروكاوا گفت: بازی‌ها ضرورت زندگی نیستند. برای اینکه مشتریان بتوانند در زمان محدود خود بازی را انتخاب کنند، باید جالب باشند. رقابت سخت است و من خوش بین نیستم. من خودم در حال بررسی و مطالعه انواع مختلف سرگرمی هستم. در آینده، ما بر ایجاد سری بازی‌های جدید و همچنین فرانچایز‌های بزرگی مانند ماریو و زلدا تمرکز خواهیم کرد.

البته، اینکه این بازی‌های جدید موفق به ورود به رده‌های بالای و محبوبیت نینتندو شوند یا نه، باید منتظر بمانیم. اما مطمئناً جالب است که ببینید آن‌ها به چه چیزی می‌رسند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها