توسعه دهنده Days Gone برخی ویژگی‌های انحصاری برای PC اضافه می‌کند

days gone

در حالی که سونی بیشتر موارد انحصاری خود را در کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 حفظ کرده است. این شرکت برخی از بازی‌های خود را به کامپیوتر نیز آزمایش کرده است. همه چیز با پورت رایانه‌ای Horizon Zero Dawn شروع شد. در حالی که طرفداران منتظر شنیدن تاریخ رسمی انتشار Days Gone  برای PC هستند. استودیو Bend Studio اطلاعات بیشتری در مورد انتظارات از ویژگی‌های انحصاری این بازی برای PC منتشر کرده است. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

تا زمانی که کاربران دارای رایانه‌های به اندازه کافی قدرتمند باشند که بتواند نیازهای Days Gone را برآورده کند. قادر خواهند بود از برخی ویژگی‌های منحصر به فرد رایانه استفاده کنند. این موارد شامل پشتیبانی از مانیتور فوق گسترده، نرخ فریم قفل نشده و گرافیک بهبودیافته در مقایسه با نسخه پلی‌استیشن 4 بازی است. و گرچه هیچ تروفی و جایزه پلی‌استیشن در رایانه در دسترس نیست. نسخه PC Days Gone همچنان از پشتیبانی کامل برخوردار خواهد بود. سایر ویژگی‌های انحصاری رایانه‌های شخصی توسط Bend Studio مشخص شده است. اما در زمان نوشتن این مقاله توضیحات بیشتری در مورد آن‌ها داده نشده است.

بازی Days Gone به دلایل مختلف وقتی اولین بار منتشر شد. تا حدودی با اقبال خوب نقد و بررسی رو به رو نشد. اما از آن زمان با نگاهی روشن‌تر به آن نگاه شده است. به روزرسانی‌ها از زمان راه اندازی، مشکلات فنی آن را بسیار بهبود بخشید و علی رغم استقبال اولیه آن، فروش Days Gone هنوز بسیار قدرتمند بوده است.

خیلی از بازیکنان دیگر به زودی این عنوان جذاب را برای خود تجربه می‌کنند. این نسخه باید بازی را برای مخاطبان گسترده‌تری قابل دسترسی کند. به علاوه بازی به زودی به ترکیب PS Plus اضافه خواهد شد. Days Gone یکی از بازی‌های رایگان PS Plus برای آوریل 2021 است که در 6 آوریل در کنار Oddworld: Soulstorm در پلی‌استیشن 5 و بازی Zombie Army 4: Dead War به این سرویس پیوست.

مشترکین PlayStation Plus در کنسول پلی‌استیشن 5 می‌توانند این بازی را 6 آوریل امتحان کنند. جالب است که ببینیم با افزایش تعداد افراد در بازی ، افکار عمومی  به پیشرفت خود ادامه می دهند یا خیر. در این صورت ، جالب است که ببینید آیا این موفقیت بالقوه باعث می‌شود سونی و Bend Studio در دنباله Days Gone به جلو حرکت کنند یا خیر. بازی بعدی Bend Studio در زمان نوشتن این مقاله تأیید نشده است. اما طرفداران این عنوان باید برای اطلاعات بیشتر منتظر بمانند.

بازی Days Gone اکنون برای PS4 در دسترس است و نسخه PC اواخر امسال ارائه می‌شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها