سونی رسماً تاریخ تعطیلی فروشگاه‌های PS3 ،PSP و Vita را مشخص کرد

سونی

در اوایل این ماه، شایعه‌ای مبنی بر اینکه سونی در آستانه بستن ویترین فروشگاه‌های دیجیتال برای سه سخت افزار مختلف پلی‌استیشن، به ویژه PS3 ، PSP و Vita است، به گوش می رسید. سونی رسما در مورد این شایعه توضیحی نداد، اما بسیاری متوجه شدند که فروشگاه‌های اینترنتی این کنسول‌ها اکنون از کار افتاده‌اند. به این معنی که فقط از طریق نسخه سخت افزار مربوطه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این خبر اکنون به صورت رسمی از سوی سونی تایید شده است. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

از طریق وب سایت رسمی پشتیبانی پلی‌استیشن، سونی اعلام کرده است که تعطیلی فروشگاه رخ خواهد داد. فروشگاه‌های PS3 و PSP در ماه جولای تعطیل خواهند شد. و برای Vita نیز یک ماه پس از دو فروشگاه دیگر اتفاق خواهد افتاد. این بدان معنی است که شما توانایی خرید بازی‌ها و DLC از فروشگاه، خرید‌های درون بازی را به بازی‌هایی که روی این سیستم‌ها اجرا می‌شوند و استفاده از هر نوع کد یا کوپن از طریق ویترین فروشگاه‌ها را از دست می‌دهید. شما می‌توانید خریدهای قبلی خود را بارگیری کنید.

فروشگاه‌های سونی برای PS3 و PSP در تاریخ 2 جولای (11 تیر) بسته می‌شوند. در حالی که فروشگاه Vita در 27 آگوست (5 شهریور) بسته می‌شود.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها