به‌روزرسانی 1.2 بازی Cyberpunk 2077 برای کنسول‌ها و رایانه‌ها منتشر شد

cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 یکی از بزرگترین بازی‌های سال 2020 بود. اما همچنین یکی از بزرگترین بازی های فنی بود که برای مدتی طولانی برای انتشار در جریان اصلی مشاهده کرده‌ایم. ناشر و توسعه دهنده بازی CD Projekt RED از آن زمان روی اصلاحات مختلفی کار کرده است. که با حمله سایبری ناخوشایند به تأخیر افتاد. اکنون ، زمان بزرگترین بروزرسانی بازی تاکنون فرا رسیده است. در ادامه همراه ساویس‌گیم‌ باشید.

پیش از این، این شرکت تغییرات گسترده ای را برای بروزرسانی 1.2 بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرده است. آنها تاریخ انتشار را اعلام نکردند، فقط این که به زودی خواهد بود. خب، خیلی زود تمام شد، زیرا پچ اکنون برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی فعال شده است. این شامل بیش از 500 مورد ذکر شده از اصلاحات گیم پلی، مشکلات فنی و ترفندها در جستجوهای مختلف است. بازی اندکی پس از عرضه اولیه خود از فروشگاه پلی استیشن بیرون کشیده شد. اما هیچ خبری در مورد اینکه آیا این پچ اجازه بازگشت آن را می‌دهد یا خیر، نیست.

بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون برای پلی‌استیشن 4 (فقط از طریق کپی فیزیکی)، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و همچنین گوگل استدیا در دسترس است. به‌روزرسانی 1.2 اکنون برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی فعال است. اما نسخه استدیا قرار است در تاریخ دیگری عرضه شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها