به‌روزرسانی بازی Warframe برای Xbox Series X به زودی ارائه خواهد شد

Warframe

بازی‌های سرویس آنلاین زیادی وجود ندارد که نوعی بروزرسانی و توسعه را داشته باشد که Warframe انجام می دهد. اما حتی با توجه به استانداردهای آن، شوتر ساخته Digital Extremes چند ماه مشغول این کار بوده است. به دنبال راه اندازی یک توسعه بزرگ جدید در آگوست گذشته با عنوان Heart of Deimos ، این بازی برای پلی‌استیشن 5 در ماه نوامبر آغاز شد. به روزرسانی ایکس‌باکس‌سری ایکس در همان زمان منتشر نشد ، اما به زودی ارائه می‌شود. در ادامه با ساویس‌گیم همراه باشید.

استودیو Digital Extremes تایید کرده است که Warframe در ماه آوریل برای Xbox Series X منتشر خواهد شد. این بازی با سرعت60 فریم در ثانیه و کیفیت 4K اجرا می‌شود. هرچند هنوز هیچ صحبتی در مورد نسخه Xbox Series S وجود ندارد. هنگامی که Warframe برای PS5 راه اندازی شد، همچنین پشتیبانی از فعالیت‌ها و ویژگی‌های DualSense را نیز به رخ کشید. اگرچه بدیهی است که این بخشی از نسخه Xbox Series X نخواهد بود.

بازی Warframe برای کنسول‌های PS4 ، Xbox One ، PC و Nintendo Switch نیز موجود است. توسعه دهندگان همچنین در گذشته گفته‌اند که آنها قصد دارند بازی را به دستگاه‌های دیگر نیز برسانند، بنابراین شاید بتوانیم نسخه موبایل را نیز از این بازی شاهد باشیم.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها