نیمار هم به فورتنایت می‌آید! فصل ششم بازی پر از شگفتی خواهد بود

فورتنایت neymar

طبق یک سری توییت‌های رسمی ، نیمار ، ستاره فوتبال، در شرف حضور شگفت انگیزی در فصل 6 فورتنایت است. در همان زمان، قهرمانان فعلی DC در حال آماده شدن برای حضور در این بازی هستند. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

همانطور که توسط کمپانی برادران وارنر و اپیک گیمز در ژانویه فاش شد. یک سری شش شماره از کتاب‌های مصور کراس اوور در شرف وحدت جهان شوالیه تاریکی و فورتنایت است.

انتظار می‌رود که فصل 6 در بازی فورتنایت همچنان شور و هیجان چندمرحله ای آغاز شده در فصل 5 را ادامه دهد. اکنون، به نظر می‌رسد که فصل 6 در آستانه معرفی شخصیت‌هایی حتی غیرقابل تصور و کمتر مورد انتظار است. زیرا ممکن است نیمار، ستاره معروف فوتبال، در فصل جدید آینده ظاهر شود. حساب رسمی توییتر فورتنایت اخیراً یک گزارش صوتی مشکوک را حاوی چند تصویر حاکی از اضافه شدن نیمار به بازی ارسال کرده است.

اول از همه ، یک شماره 10 در کلیپ ویدیویی کوتاه در کنار آنچه به نظر می‌رسد تصویری از فوتبال است ، وجود دارد. جالب اینجاست که نیمار ، که با شماره 10 تیم ملی فوتبال برزیل بازی می‌کند. خود پست رسمی را بازتوییت کرده است، که نشان می دهد این بازیکن معروف ممکن است در فورتنایت به عنوان اسکینی قابل خریداری یا یک شخصیت معرفی شود. او همچنین می‌تواند یک رئیس کوچک در بازی باشد. که بازیکنان باید برای باز کردن قفل لوازم جدید را با پیشرفت در بازی باز کنند.

قبلاً رسماً مشخص شده است که انتشار پانچ بادی Pele در فورتنایت ظاهر می‌شود. در حالی که این بازی بیشتر مورد توجه مخاطبان جدید قرار می‌گیرد. یک ضربه ایستگاهی جادویی روبرتو کارلوس نیز می‌تواند برای طرفداران قدیمی فوتبال یک بازی خارق العاده برای این بازی باشد. اگر فورتنایت در واقع می‌خواهد طرفداران ورزش را به خود جلب کند، آمدن نیمار باورنکردنی به نظر نمی‌رسد. کاملاً برعکس ستاره فوتبال می‌تواند به محبوبیت یک بازی ویدیویی کمک بسیاری کند. با پیوستن طرفداران فوتبال از سراسر دنیا به این اقدام در جزیره نبرد، فورتنایت ممکن است به پدیده‌ای تبدیل شود که هیچ کس انتظار آن را نداشته باشد.

نظر شما در خصوص این اقدامات فورتنایت چیست؟ انتظار حضور چه شخصیتی را در فورتنایت دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها