ماجرای جنجالی اخراج بازیگر سریال The Mandalorian توسط دیزنی

The Mandalorian

به گزارش ساویس‌گیم، ماه گذشته‌ بازیگر با استعداد سریال The Mandalorian خانم جینا کارانو (Gina Carano) به یک باره اخراج شدند. پس از بررسی‌های مختلف کاشف به عمل آمد که این بازیگر سرشناس صرفاً بخاطر اظهارنظر شخصی در صفحه‌ی شخصی خود از کار بی کار شده است. همچنین قرار بود که ایشان همانند چندی دیگر از هنرمندان بایکوت شوند.

حال مدیر عامل دیزنی پس از فشارهای گسترده‌ی اذهان عمومی لب به سخن گشودند. باب چاپک مدیرعامل دیزنی در جدیدترین اظهار نظر اخراج بازیگر کلیدی سریال The Mandalorian را جدای از مسائل سیاسی عنوان کرد. او اعلام کرد که دیزنی وابسته به جناح یا تفکر خاصی نیست و صرفاً به ارزش‌های جهانی پایبند است!

حال سوالی که پیش می‌آید اینجاست که این ارزش‌های جهانی چه هستند؟ اخراج کردن و بایکوت کردن افراد بخاطر اظهارنظر شخصی؟ احتمالاً منظور جناب چاپک همین بوده است. خوشبختانه علیرغم فشارهای زیاد سیاسی برای حذف این بازیگر، ایشان مشغول کار روی پرو‌ژه‌های دیگری شدند.

این رفتارها در خصوص بازیگر The Mandalorian بی شباهت به تلاش‌های نابجا برای حذف ستاره‌ی سینما جانی دپ نیست. خوشبختانه آن تلاش هم با هوشیاری عاشقان سینما خنثی شد. امیدواریم در آینده شاهد سیاست دیکتاتوری و تحمیل عقاید در عرصه‌های مختلف هنری نباشیم.

نظر شما در خصوص این اتفاقات چیست عزیزان؟ آیا سیاست حذف و تحمیل عقیده در هنر را مناسب می‌دانید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها