شایعه: همکاری بزرگ ایکس باکس با استودیوی کوجیما پروداکشن

همکاری بزرگ ایکس باکس با استودیوی کوجیما پروداکشن

به گزارش ساویس‌گیم، رئیس ایکس باکس جناب فیل اسپنسر، به عنوان بخشی از اجلاس مایکروسافت در خصوص هوش مصنوعی و تحقیقات حوزه‌ی بازی در هفته‌ی گذشته یک پخش زنده را برگزار کرد. نکته‌ی قابل توجه این است که برخی موارد جالب در قفسه‌های پشت سر او قرار داشتند. و بسیار قابل توجه بودند.

بارزترین آن‌ها فیگور Ludens بود که نماد Kojima Productions به حساب می‌آید. نکته‌ی قابل توجه‌تر این است که فیگور مذکور در کنار آرم بزرگ ایکس باکس قرار گرفته بود! و طبق گفته‌های منبع معتبر هنر-صنعت بازی و روزنامه‌نگار VentureBeat یعنی جف گراب، این مسئله “احتمالاً اهمیت بالایی” داشته باشد.

“این احتمالاً یک مسئله‌ی قابل توجه است. این‌که من بر چه اساسی آن را بیان می‌کنم، برمی‌گردد به این حقیقت که بیشتر موارد موجود در آن قفسه در واقع قابل توجه هستند. به نحوه‌ی قرار گرفتن آن توجه کنید. درست در کنار نشان ایکس باکس قرار گرفته است. من می‌ترسم چیزهای بیش‌تری را افشا کنم.”

ایکس باکس فیل اسپنسر

گراب در آخر هفته‌ی گذشته به عنوان بخشی از پادکست Windows Central Gaming صحبتی را داشت. یک بخش آن حائز اهمیت بود. جایی که توضیح داد شایعات اخیر لزوماً به این معنی نیست که مایکروسافت معامله‌ی جدیدی را نهایی کرده باشد. اما چیز جدیدی ممکن است در کار باشد:

“من فکر نمی‌کنم که فیل بدون برنامه این کار را کرده باشد. او می‌داند که مردم وقتی به یک قفسه نگاه می‌کنند چه واکنشی نشان می‌دهند. و او این کار را عمداً انجام می‌دهد. آیا این بدان معناست که اتفاقی رخ داده است؟ من فکر نمی‌کنم آن‌ها دوست داشته باشند، هر معامله‌ای را لزوماً با کم و زیاد کردن موارد آن قفسه اعلام کنند. اما من گمان می‌کنم این مواردی که وی تاکید بیشتر‌ی به آن‌ها دارد (مانند همین فیگور Ludens) نوید اتفاقات بزرگی را می‌دهد. “

اگر یادتان باشد جناب فیل اسپنسر سال گذشته در هنگام مصاحبه‌ها Xbox Series S را که هنوز معرفی نشده بود، در قفسه‌ی خود پنهان کرده بود. و مایکروسافت اخیراً فاش کرد که هدست بی‌سیم ایکس ‌باکس را نیز ماه‌ها قبل از رونمایی رسمی به نمایش گذاشته است. و در این مورد به نظر می‌رسد رئیس ایکس ‌باکس به راز جدیدی اشاره می‌کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم!

به نظر شما این صحبت‌ها چه معنایی دارد؟ همکاری با کوجیما پروداکشن؟ خرید این استودیو؟ نظرات خود را در بخش نظرات به ما ارائه دهید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها