گوگل ده‌ها میلیون دلار برای Red Dead Redemption 2 در استدیا هزینه کرده است

استدیا

علی رغم تعداد کمی از انحصاری‌های در هنگام راه اندازی، گوگل ظاهراً از پرداخت مبالغ زیادی به ناشران سازنده بازی‌های مختلف برای داشتن عناوین خود در استدیا ابایی نداشته است. گزارش اخیر بلومبرگ حاکی از آن است که فیل هریسون، رئیس گوگل استدیا، با عناوینی مانند Red Dead Redemption 2 در این سیستم عامل، سعی در تأثیرگذاری دارد. بر اساس منابع، معاملات این نوع “ده‌ها میلیون دلار” هزینه داشته است. در ادامه با بررسی این گزارش همراه ساویس‌گیم باشید.

احتمالاً منظور این بود که نوعی تقویت کننده برای سیستم عامل در هنگام راه اندازی باشد. پولی که گوگل قصد داشت آن را خرج کند، ظاهرا توسعه دهندگان باسابقه را شوکه کرده است. این گزارش همچنین خاطر نشان می‌کند که توسعه دهندگان استدیا علی رغم ارائه نامطلوب هنوز خوش بین بوده و روی انواع مختلف نمونه‌های اولیه کار می‌کنند.

یکی از این نمونه های اولیه آمیختگی Tamagotchi و Google Assistant بود که باعث ایجاد انواع مختلف تعاملات می‌شود. هیچ یک از اینها به دلیل تعطیلی Stadia Games and Entertainment و شرایط موجود همچنان جنجالی باقی نمانده است. در ماه‌های آینده خواهیم دید که استدیا چگونه عمل‌ خواهد کرد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها