بازی Valheim تنها توسط یک گروه کوچک 5 نفره ساخته شده است

Valheim

به گزارش ساویس‌گیم، استودیو Iron Gate AB سازنده بازی Valheim در اوایل ماه جاری برای دسترسی زودهنگام به استیم راه اندازی شد. و تقریباً بلافاصله با استقبال عجیبی رو به رو شد. استقبال از این بازی خوب بوده است. و به سرعت با فروش بیش از 3 میلیون نسخه در مدت زمان بسیار کوتاه، یک پایگاه پخش گسترده را جمع کرد. این بازی ستایش ویژه‌ای را برای اندازه، پیچیدگی و عمق مکانیکی آن به همراه داشته است. و این باعث تعجب می‌شود که Valheim در حال حاضر توسط تیم بسیار کوچکی ساخته شده است.

آقای Henrik Törnqvist، بنیانگذار Iron Gate AB در مصاحبه اخیر خود با PC Gamer اعلام كرد. كه Valheim توسط تیمی فقط 5 نفره توسعه یافته است. با توجه به اینکه بازی شاهد یک استقبال گسترده بوده است. و موفقیت‌های بسیار بیشتری را نسبت به آنچه سازندگان پیش بینی کرده‌اند دیده است. Iron Gate اکنون در حال گسترش و جذب افراد بیشتری برای ادامه پشتیبانی و افزودن به بازی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا Iron Gate AB قصد گسترش دارد، گفت: “ما به طور کامل برخی از افراد را استخدام خواهیم کرد.ما در حال حاضر این روند را شروع می‌کنیم. بله، افراد بیشتری برای اداره همه امور حضور خواهند داشت. زیرا ما در حال حاضر از هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم به حد حداکثر ظرفیت مجاز رسیده‌ایم.

بازی Valheim در حال حاضر در دسترسی زودهنگام است و توسعه دهندگان قصد دارند آن را حداقل به مدت یک سال در حالت دسترسی زودهنگام نگه دارند و در این مدت محتوای جدید زیادی به بازی اضافه می‌کنند. در حال حاضر، نقشه راه برای آن محتوای برنامه ریزی شده شامل باس‌های بیشتر، دستور العمل‌های ساخت، بیوم‌های اضافی و موارد دیگر است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها