کتاب ژن خلاق نوشته هیدئو کوجیما پاییز امسال به انگلیسی ترجمه می‌شود

هیدئو کوجیما

با توجه به ماهیت ساخت بازی‌ها، به ندرت اتفاق می‌افتد که یک شخصیت واحد بتواند به شهرت برسد و در آنجا بماند. یکی از آن افراد نادر، هیدئو کوجیما است. وی که عمدتاً به خاطر فرانچایز Metal Gear Solid شناخته می‌شود. که نزدیک به 30 سال هدایت آن را بر عهده داشت. اکنون ریاست استودیوی خود را بر عهده دارد و Death Stranding 2019 را ارائه داده است. در همان سال او همچنین کتابی را ارائه داد، اگرچه بسیاری از مردم احتمالاً این را در خارج از ژاپن نمی‌دانستند. با این حال، به نظر می‌رسد که قرار است اوضاع تغییر کند. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

ویز مدیا اعلام کرد که اواخر امسال کتاب را تحت عنوان ژن خلاق (The Creative Gene) به زبان انگلیسی بومی سازی می‌کنند. این کتاب مجموعه مقالاتی است که توسط هیدئو کوجیما نوشته شده و جزئیات تأثیرات و الهامات وی را برای آثارش شرح می‌دهد. همچنین شامل تجزیه و تحلیل انتقادی وی از برخی از کارهای محبوبش است.

کوجیما پروداکشنز تأیید کرده است که در حال کار بر روی عنوان جدیدی است. هرچند که اکنون هیچ جزئیاتی درباره این عنوان مشخص نشده است. آخرین بازی تیم با کوجیما به عنوان کارگردان Death Stranding برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی بود. The Creative Gene یا ژن خلاق به زبان انگلیسی 12 اکتبر مصادف با 20 مهر 1400 منتشر می‌شود.

❓با کدام یک از آثار ساخته شده توسط استاد کوجیما بیشتر ارتباط برقرار کردید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها