بیش از 100 بازی در راه استادیا هستند؛ از فیفا تا Judgment

گوگل استادیا

به گزارش ساویس‌گیم، پلتفرم استریم گوگل استادیا اصلاً شروع خوبی نداشت. تقریباً همگان بر عملکرد ضعیف این سرویس اذعان داشتند. در ادامه گوگل در صدد برآمد تا مشکلات را برطرف کند. آن‌ها فیل هریسون بزرگ را آوردند تا سکان‌دار بخش گیمینگ شود. در ادامه خانم جید ریموند محبوب را به خدمت گرفتند و بر مسند استودیوی تازه تأسیس خود گماشتند. اما زمانی که به نظر می‌رسید همه چیز روی روال است، خبر آمد که گوگل استودیوی بازی‌سازی خود را تعطیل کرد. و به تبع آن خانم ریموند با استعداد نیز جدا شدند.

حال گوگل ادعا دارد که علی‌رغم تعطیلی استودیوی داخلی، پیشرفت آن‌ها پابرجاست. آن‌ها قرار است بیش از 100 بازی را روانه‌ی استادیا کنند. فراموش نکنیم که گوگل استادیا اکنون تنها نیست. رقبایی همچون آمازون لونا و ایکس‌باکس ایکس کلود را در روبه‌رو دارد. عناوینی که قرار است در آینده‌ی نزدیک به این پلتفرم راه یابند شامل فیفا 21 و Judgment می‌باشند. عناوینی که چندان هم جدید نیستند و مدتی از عرضه شدنشان می‌گذرد.

استادیا

با توجه به سابقه‌ی نه چندان درخشان گوگل در حمایت از ایده‌های نو همچون “عینک گوگل) احتمال زیاد این سرویس نیز به سرنوشت مشابهی دچار شود. باید منتظر ماند و دید عاقبت چه خواهد شد.

خب همراهان نظری دارید؟ بخش نظرات متعلق به شماست، با ما در میان بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها