راهنمای کامل چالش‌های جدید فصل پنجم فورتنایت هفته یازدهم

فصل پنجم فورتنایت

چالش‌های جدید فصل پنجم فورتنایت هفته یازدهم اکنون در بازی وجود دارد. و همه آن‌ها با موضوع Valentine’s Day برای Hearts Wild هستند. شما باید برای چالش های این هفته ، جمع آوری اقلام و تحویل آن‌ها به مکان‌های مختلف و همچنین کمک به برخی از شهروندان محلی و سایر موارد ارائه شده در این چالش هستند. بهترین قسمت این است که یکی از سرگرم کننده‌ترین سلاح‌های بازی بازگشته است. و برای تکمیل چالش به آن نیاز خواهید داشت. در ادامه برای دریافت راهنمایی تکمیل این چالش همراه ساویس‌گیم باشید.

چالش‌ها نیز کمی پیچیده‌تر از هفته گذشته هستند. همچنین تکمیل آن‌ها بسیار جالبتر است. برای تکمیل این موارد ممکن است چند مسابقه طول بکشد، اما ما با راهنماهای ارائه شده برای فصل پنجم فورتنایت در ساویس‌گیم، از جمله نحوه یافتن و تحویل معجون عشق (love potion) ، جعبه‌های شکلات (chocolate boxes)، کمان کراس بو (Crossbow) ، و موارد دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا راحت‌تر آن‌ها را پیدا کنید.

کمان کراس‌بو فورتنایت فصل پنجم

آسیب رساندن با کمان کراس‌بو (Deal damage with crossbows)

چالش افسانه‌ای شما در این هفته آسیب رساندن با کراس‌بو است. این سلاح به بازی برگشته است و می‌توان آن را در بسیاری از ساختمان‌ها در سراسر نقشه یافت. درواقع این یک کمان تیرانداز کوپید است و برای تکمیل این چالش تنها کاری که باید انجام دهید این است که به اندازه کافی با آن به دشمنان آسیب برسانید. اگر سلاح را در اوایل مسابقه پیدا کنید این کار آسان است ، اما ممکن است لازم باشد کمی مراقب باشید تا همه آماده شوند.

یافتن معجون عشق 1

یافتن و تحویل معجون عشق (Find and deliver a love potion)

برای این چالش ، 20،000 XP برای یافتن یک معجون عشق و 20،000 XP دیگر برای تحویل آن به یک مکان مشخص دریافت خواهید کرد. معجون عشق را می‌توان در مناطق Stealthy Stronghold ، Coral Cove و Fort Crumpet یافت. کافی است به یکی از آن مکان‌ها بروید تا آن را پیدا کنید، سپس آن را به Slurpy Swamp یا Shanty Town تحویل دهید. در Shanty Town ، نزدیک انتهای شهر در یک منطقه در طبقه بالا است.

یافتن معجون عشق 2

گرفتن سه نوع ماهی مختلف (Catch three different kinds of fish)

این یکی کاملاً ساده است و نیمه اول تلاش برای کمک به ماهیگری است. به اسکله Lazy Lake بروید و یک قلاب ماهیگیری بگیرید، سپس ماهیگیری و صید انواع مختلف را در اطراف لبه دریاچه شروع کنید. در عرض چند دقیقه سه نوع مختلف خواهید داشت تا جایزه 20000 XP خود را دریافت کنید.

سرو ماهی در یک قرار

سرو ماهی در یک قرار (Serve the fish at a date)

برای انجام نیمه دوم چالش قبلی، باید یک وعده غذایی فانتزی با ماهی سرو کنید. چند رستوران مختلف برای این کار در دسترس است، اما آسانترین رستوران Durr Burger است. این مکان در جنوب Holly Hedges واقع شده است و استیک ماهی پشت میز خود در بیرون از میز قرار دارد. برای تکمیل آن 20000 XP دیگر دریافت خواهید کرد.

یک شاخه رز پیدا کنید

یک شاخه رز پیدا کنید (Find a rose)

برای تکمیل این چالش فقط باید یک گل رز پیدا کنید و ما مکان Orchard را پیشنهاد می‌کنیم. در شمال Coliseum قرار دارد و اگر به خانه‌اي كه در آن قرار دارد برويد، گل رز را در كنار چند گلدان ديگر روي زمين خواهيد ديد. آن را برای دریافت 20000 XP دیگر بردارید.

شکلات پیدا کنید (Find chocolates)

برای این چالش ، شما در واقع نیاز به تهیه سه جعبه جداگانه از شکلات‌های روز ولنتاین دارید. می‌توانید آن‌ها را در Pleasant Park ، Holly Hedges و Retail Row پیدا کنید. موردی که در Pleasant Park است روی میز قرار دارد، در حالی که چیزی که در Retail Row پیدا کردیم روی تخت است و دیگری در Holly Hedges روی میز غذاخوری است. برای یافتن آنها 20000 XP دیگر دریافت خواهید کرد.

جشن ولنتاین (Help Lovely celebrate Hearts Wild)

این چالش با وجود نداشتن جهت زیاد از خود بازی فوق العاده آسان است. وقتی چالش‌های دیگر را به پایان رسانید. کافی است هر NPC را که می‌توانید با آن صحبت کنید در نقشه پیدا کنید و به آن‌ها کارت ولنتاین بدهید تا با 20،000 XP دیگر چالش را تکمیل کنید.

شما چالش‌های فصل پنجم فورتنایت را تکمیل کرده‌اید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها