یوبیسافت هنوز در خصوص افزایش قیمت بازی‌ها تصميم نگرفته است

یوبیسافت ubisoft

به گزارش ساویس‌گیم، به تازگی از یوبیسافت در خصوص افزایش قیمت بازی‌های AAA سؤال شده است. همانطور که می‌دانید قیمت بازی‌ها با آغاز نسل جدید از 60 به 70 دلار افزایش پیدا کرد. افزایشی که آغازگر آن 2K با عنوان NBA2K 21 بود. این افزایش قیمت با اعتراض بازی‌بازان روبه‌رو شد. اعتراضی که با توجه به شرایط جهانی و ضربه‌ی اقتصادی چندان هم بی راه نبود. با این حال این اتفاق رخ داد و در ادامه سونی نیز که از سردمداران هنر-صنعت بازی می‌باشد قیمت‌ها را افزایش داد.

حال با توجه به جایگاه یوبیسافت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناشران دنیای بازی، از آن‌ها پرسیده شد که برنامه‌های آن‌ها چیست. یوبیسافت پیش از این در خصوص افزایش قیمت‌ها گفته بود که بازی‌های سال ابتدایی نسل جدید به نسبت گذشته هزینه‌ی بیشتری را متحمل نمی‌کنند. اما این قرار نیست به آینده هم تعمیم داده شود. در حال حاضر قیمت بازی Farcry 6 که به تازگی تأخیر خورده است، 60 دلار است. اما معلوم نیست که این قیمت برای بازی‌های پائیز 2021 هم پابرجا بماند.

افزایش قیمت بازی‌ها یوبیسافت

یوبیسافت در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص افزایش قیمت پاسخ داد که: فعلاً در این خصوص تصمیمی نگرفته‌ایم. این دقیقاً همان پاسخی بود که EA چندی پیش داده بود.

دیگر اخبار یوبیسافت را از لینک‌های پائین دنبال کنید عزیزان. نظرتان در این خصوص چیست؟ افزایش قیمت گریز ناپذیر به نظر می‌رسد نه؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها