سازندگان Cyberpunk 2077 مورد حملات شدید سایبری قرار گرفته‌اند

Cyberpunk 2077

به گزارش ساویس‌گیم، CD Projekt RED جدیدترین استودیوای است که مورد حملات سایبری قرار گرفته است. سیستم‌های داخلی سازندگان Cyberpunk 2077 دچار اختلال شده است. به گفته‌ی CD Projekt RED هکرها به بخشی از اطلاعات آن‌ها دسترسی پیدا کرده‌اند و درخواست باج داده‌اند.

اطلاعاتی که به سرقت رفته است شامل کدهای اصلی بازی‌های Cyberpunk 2077, The Witcher 3, Gwent و نسخه‌ی نسل جدید ویچر 3 می‌باشد. همچنين اطلاعات مالی، سهام‌داران، سرمایه‌گذاران، کارمندان و دیگر اطلاعات به سرقت رفته‌اند. با این‌که CD Projekt RED با خطر افشای اطلاعات روبه‌روست، اما حاضر به پرداخت پول به هکرها نیستند. خوشبختانه ظاهراً در این بین اطلاعات کاربران مورد حمله قرار نگرفته است.

Cyberpunk 2077

متأسفانه اتفاقات از این دست روز به روز افزایش می‌یابد. چندی پیش هم ما حملات وحشتناک سایبری به کپکام را شاهد بودیم. حملاتی که منجر به اطلاعات گسترده‌ی شرکت شد. و عملاً تمام برنامه‌های آن‌ها را برای چند سال آینده افشا کرد. در این بین حتی به داستان و جزئیات بازی‌ها هم رحم نشد و پلات کلی رزیدنت ایول 8 نیز لو رفت. منتظر اطلاعات بیشتر در خصوص ماجرای این استودیوی لهستانی یعنی CD Projekt RED باشید. با توجه به مشکلات هنگام عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 ظاهراً این استودیو بد جوری روی دور بد شانسی افتاده است.

خب همراهان نظرتان چیست؟ چه نظری در خصوص اتفاقات از این دست دارید؟ بازی Cyberpunk 2077 را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها