مراسم E3 برای سال 2021 به صورت دیجیتالی باز خواهد گشت

E3

روزی روزگاری، E3 اولین نمایشگاه برتر در صنعت بازی بود که شرکت‌های بزرگ و کوچک برای نمایش پروژه های آینده خود، سخت افزار و نرم افزار در آن حضور پیدا می‌کردند. اگرچه در سال‌های اخیر تا حدودی تغییر کرده است. اما همچنان به آن به عنوان بزرگترین رویداد مربوط به بازی نگاه می‌شود. با این حال ، به دلیل همه‌گیری کووید-19، این مراسم در سال 2020 لغو شد و اگرچه به نظر می‌رسید که برنامه هایی برای یک رویداد دیجیتال وجود دارد، اما این امر عملی نشد. برای سال 2021، این مراسم بزرگ دوباره بازخواهد گشت. در ادامه با بررسی جزئیات بیشتر این خبر همراه ساویس‌گیم باشید.

همانطور که توسط VGC گزارش شده ، اسناد ESA ، انجمنی که مراسم E3 را برگزار می‌کند. جزئیاتی را بیان می‌کند که امیدوارند امسال رویداد را در قالب دیجیتالی احیا کنند. اسناد Pitch برای ناشران و توسعه دهندگان اصلی ارسال شده است. که جزئیات سخنرانی‌های اصلی ، نمایش‌ها، جریان‌های تأثیرگذار و شرکای رسانه‌ای، نمایش جوایز و سایر موارد مربوط به شکل ظاهری در آن گنجانده شده است. در حال حاضر، به نظر می‌رسد هیچ چیز قطعی نیست. اما حرکتی برای تلاش به احیای این مراسم بزرگ وجود دارد.

حتی قبل از لغو رویداد 2020 ، این نمایش مورد توجه قرار گرفته بود. بزرگترین آن این بود که سونی در سال 2019 نمایش را کنار گذاشت. و نینتندو طی 4-5 سال اخیر حضور خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده بود. در غیاب E3 سال گذشته، چندین رویداد دیجیتال دیگر برای انجام بازی‌های و پخش تریلرها وجود داشت. در مورد احتمال E3 2021 هنوز هیچ چیز قطعی نیست و این به تعداد ناشران بزرگ بستگی دارد که آیا ما شاهد آن خواهیم بود یا خیر.

نظر شما چیست؟ آیا امسال شاهد برگزاری دیجیتالی E3 خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها