بازی Battlefield 6 دارای Battle Pass و عناصر Free-to-Play خواهد بود

Battlefield 6

به گزارش ساویس‌گیم، شایعات Battlefield 6 یکی پس از دیگری از راه می‌رسند. EA چندی پیش به طور رسمی از عرضه‌ی این بازی در پائیز 2021 خبر داده بود. اتفاقی که چندان هم غیر منتظره نبود. با اینکه معرفی بازی احتمالاً در بهار آینده صورت خواهد گرفت، منابع مختلفی اقدام به افشاسازی در خصوص این بازی کرده‌اند. حال یکی از این افراد ادعا می‌کند که اطلاعات کاملی از Battlefield 6 دارد.

شایعات گذشته از جریان داشتن بازی در فضای امروزی خبر داده بودند و همچنین اشاراتی هم به بخش بتل رویال داشتند. حال تام هندرسون قرار است جزئیات این بخش‌ها را برملا کند. به گفته‌ی این شخص تخریب ساختمان‌ها وارد فاز جدیدی شده است. کلاس‌های قدیمی بازی یعنی Assault, Engineer, Support و Recon بازگشته‌اند. 

همچنین Battlefield 6 دارای Battle Pass خواهد بود و هر کدام 8 تا 10 هفته به طول خواهد انجامید. این قابلیت منطقی به نظر می‌رسد. چرا که امروزه اکثر بازی‌های آنلاین و رقابتی از Battle Pass استفاده می‌کنند. بنابراین اگر قصد رقابت با وارزون و اپکس لجندز را داشته باشد، باید از سیستم مشابه استفاده کند.

Battlefield 6

بازی Battlefield 6 از بازی بین‌پلتفرمی پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت بین پلتفرم‌های PlayStation 5, Xbox Series X|S و PC خواهد بود. و البته اگر نسخه‌ی نسل هشتمی هم عرضه شود (که احتمالش زیاد است)، شامل PS4 و Xbox One نیز خواهد شد.

بازی Battlefield 6 احتمالاً دارای عناصر Free-to-Play نیز خواهد بود. احتمالاً این عناصر مربوط به بخش بتل رویال بازی باشند. با توجه به رقبای زیاد در این زیر سبک، چه بهتر که EA این بخش را رایگان کند. 

تمام اطلاعات بالا را به چشم شایعه بنگرید. اطلاعات رسمی در ماه‌های آینده عرضه خواهد شد. اما این مهم نباید مانع از گمانه‌زنی ما شود. پیش‌بینی در خصوص بازی‌های بزرگ و پرطرفدار همیشه جذاب بوده است.

نظر شما چیست دوستان؟ برای تجربه‌ی Battlefield 6 مشتاق هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها