هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 در سه ماه بیش از 1.4 میلیون نسخه فروخت

Oculus Quest 2

سخت افزار خوب VR معمولاً قیمت بالایی دارد. بنابراین وقتی Oculus Quest 2 در 2020 با  قیمت‌های مناسب ارائه شد، بلافاصله مشخص شد که هدست VR جدید فروش بالایی دارد. با وجود همه مشکلات مربوط به اتصال فیس بوک اجباری اکنون ، ما می‌دانیم که در ماه‌های اولیه فروش آن چه مقدار بوده است و تعداد آن بسیار چشمگیر است. در ادامه با بررسی بیشتر گزارش منتشر شده همراه ساویس‌گیم باشید.

طبق گزارش SuperData ، هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 در سه ماهه پایانی سال 2020 بیش از 1.4 میلیون دستگاه فروخته است. این بیشترین میزان فروش دستگاه VR است که توسط تلفن‌های هوشمند در سه ماهه سال گذشته به فروش رسیده است. پیش بینی می‌شود که Quest 2 حدود 87 درصد فروش هدست VR در سال 2021 را به خود اختصاص دهد، که آمار قابل توجهی است.

و اما سایر هدست‌های VR در طی سه ماهه پایانی سال 2020 چگونه عمل کردند؟ PlayStation VR دومین دستگاه پر فروش این دوره بود. اگرچه با اختلاف زیادی پشت Quest 2 قرار گرفت و در این مدت 125 هزار دستگاه فروخت. Valve Index  61 هزار نسخه فروخت، در حالی که Oculus Rift / Rift S مجموعاً 55000 نسخه فروخته است.

در حال حاضر یوبی‌سافت در حال توسعه عناوین VR در فرانچایزهای محبوب Assassin’s Creed و Splinter Cell است. که به صورت انحصاری برای دستگاه‌های Oculus ارائه خواهد شد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها