بازی کردن Cyberpunk 2077 در هنگام رانندگی ممکن شد!

تسلا مدل اس cyberpunk 2077

به گزارش ساویس‌گیم، ایلان ماسک که این روزها حسابی نقل محافل شده است، چندی پیش با معرفی تسلا مدل اس همه را غافلگیر کرد. این ماشین توان اجرای Cyberpunk 2077 را خواهد داشت. پیش از این تصویری از نمایشگر این اتومبیل دیده بودیم که اجرا شدن بازی ویچر 3 را نشان می‌داد. حال اعلام شد که این دستگاه قادر به اجرای Cyberpunk 2077 نیز می‌باشد.

بازی مذکور از لحاظ بهینه‌سازی فوق‌العاده‌ ضعیف عمل کرده است و حتی کنسول‌های نسل جدید را نیز به دردسر انداخته. با این حال ظاهراً اجرای Cyberpunk 2077 برای این دستگاه 10 ترافلاپسی کار مشکلی نیست. این توان پردازشی هم تراز PS5 و بیش از دو برابر Xbox Series S می‌باشد. همچنين ایلان ماسک اعلام کرد که این نمایشگر هم‌اکنون فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیز دارد و به راحتی نیز قابل ارتقاء می‌باشد.

 

cyberpunk 2077 سایبرپانک 2077

با توجه به این خبر جالب مشخص شد که تعریف‌های اخیر ایلان ماسک از Cyberpunk 2077 اتفاقی نبوده است! شما چه نظری در این خصوص دارید؟

بازی سایبرپانک 2077 به تازگی به‌روزرسانی بزرگی دریافت کرده است که قرار است اجرای بازی را بهینه‌تر کند. امیدواریم هر چه زودتر این بازی به سطح مناسبی از بهینه‌سازی برسد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این ایده‌ی تسلا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ یک نمایشگر قدرتمند در داخل ماشین که توان اجرای بازی‌های روز را دارد، ایده‌ی خوبیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها