حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty: Warzone به علاوه‌ی آموزش

Call of Duty: Warzone وارزون

بازی بتل‌ رویال Call of Duty: Warzone توانست به محض انتشار طرفداران زیادی برای خود کسب کند. اکتیویژن پس از آزمون و خطای فراوان توانست در این سبک حرفی برای گفتن داشته باشد. در ادامه با ساویس‌گیم همراه باشید تا حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی وارزون را به شما معرفی کنیم.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty: Warzone

سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت

پردازنده: Intel Core i3-4340

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1650

حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت

فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 83 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Call of Duty: Warzone

سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت

پردازنده: AMD Ryzen 5 1600X

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1660

حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 12 گیگابایت

فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 197 گیگابایت

 

Call of Duty: Warzone وارزون

آیا من می‌توانم بازی وارزون را اجرا کنم؟

حداقل RAM مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty: Warzone هشت گیگابایت می‌باشد. اگر مقدور بود سعی کنید از 12 گیگابایت RAM استفاده کنید تا بهترین تجربه را داشته باشید. ارزان‌ترین کارت گرافیکی که می‌توانید با آن به تجربه‌ی بازی بپردازید NVIDIA GeForce GTX 1650 می‌باشد. برای تجربه‌ی بازی در بالاترین کیفیت به NVIDIA GeForce GTX 1660 نیاز خواهید داشت. حداقل فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز بازی 83 گیگابایت می‌باشد. اما مطمئن باشید که هنگام نصب 197 گیگابایت فضا آزاد داشته باشید. حداقل پردازنده‌ی مورد نیاز برای اجرای وارزون Intel Core i3-4340 می‌باشد. البته سازندگان برای تجربه‌ی بهتر استفاده از پردازنده‌ی قوی‌تر را توصیه کرده‌اند. پردازنده‌ای همچون AMD Ryzen 5 1600X برای تجربه‌ی بازی پیشنهاد شده است.

نکته: سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Warzone مشابه Call of Duty: Modern Warfare می‌باشد. بنابراین اگر آن بازی را به راحتی اجرا کرده‌اید، برای تجربه‌ی این بازی نیز مشکلی نخواهید داشت.

 

Call of Duty: Warzone وارزون

راهنمای تنظیمات برای تجربه‌ی بهتر بازی

کاربران از مشکلات فریز کردن و افت فریم بازی شکایت کرده‌اند. غیر فعال کردن گزینه‌ی vsync این مشکلات را برطرف می‌کند. همچنین اطمینان حاصل کنید که آخرین درایور کارت گرافیک برای شما نصب باشد.

تنظیمات ویژه برای بیش‌ترین نرخ فریم

تنظیم وضوح تصویر (رزولوشن) بازی و غیر فعال کردن anti-aliasing خیلی می‌تواند مفید باشد. برخی از بازی‌بازان نیز گزارش داده‌اند که با غیر فعال کردن Discord Overlay جهش خوبی در نرخ فریم را تجربه کرده‌اند. بازی وارزون تنظیمات گرافیکی زیادی دارد. بنابراین می‌توانید انتظار اجرای این بازی روی کامپیوترهای قدیمی‌تر را نیز داشته باشید.

اميدواريم که با این راهنمایی‌ها تجربه‌ی لذت بخشی از این بازی داشته باشید. هر سؤالی داشتید لطفاً در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. دوست دارید مشخصات مورد نیاز و آموزش کدام بازی را قرار دهیم؟

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها