بازی Chernobylite تا سه‌ماهه‌ی دوم سال 2021 تأخیر خورد

Chernobylite

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Chernobylite یک عنوان ترس و بقا می‌باشد که در منطقه‌ی چرنوبیل اتفاق می‌افتد. پیش از این قرار بود این بازی در سه ماهه‌ی نخست سال 2021 عرضه شود. اما حال باید تا سه ماهه‌ی دوم منتظر عرضه‌ی آن باشیم. استودیوی Farm 51 همه‌گیری جهانی ویروس را بهانه نکرد. آن‌ها این نکته را گفتند که این زمان به بالاتر بردن کیفیت بازی کمک خواهد کرد.

چرا این خبر خوبی است؟ ما برنامه‌های خود را بزرگ‌تر کردیم. هدف ما از این تأخیر بالاتر بردن کیفیت Chernobylite و اضافه کردن زبان‌های بیشتر به آن است. صداگذاری بازی نیز بهبود پیدا خواهد کرد. ما ضبط صداها را از ابتدا انجام دادیم و از صداپیشگان حرفه‌ای استفاده کردیم. همچنين سایر اعضای تیم نیز مشغول اضافه کردن محتوای بیشتر به بازی هستند. محتوایی که پیش از این قرار بود تحت عنوان DLC به بازی اضافه شود، حال وارد نسخه‌ی نهایی خواهد شد. بازی Chernobylite قرار است بزرگ‌تر و پر جزئیات‌تر باشد. شما مکان‌های جدید، سلاح‌های جدید، دشمنان جدید و همکاری جدیدی را تجربه خواهید کرد.

چرنوبیل chernobylite

توسعه‌دهندگان همچنین قول داده‌اند که این محتوای جدید به صورت رایگان در اختیار مشتریانی قرار خواهد گرفت که از Kickstarter از Chernobylite پشتیبانی کرده یا آن را از طریق دسترسی زودرس Steam خریداری کرده‌اند. این بازی هم‌چنین به کنسول‌ها خواهد آمد. گرچه این اتفاق چند ماه دیرتر از زمان انتشار بازی روی PC خواهد افتاد.

نظر شما چیست دوستان؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها