بازی بعدی استودیوی ناتی‌داگ احتمالاً یک بازی قرون وسطایی باشد!

استودیوی ناتی‌داگ

به گزارش ساویس‌گیم، 7 ماه از عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 می‌گذرد. عنوانی که توانسته فروش خوبی رقم بزند. حال این سؤال پیش می‌آید که بازی بعدی چیست؟ کارگردان استودیوی ناتی‌داگ چندی پیش عنوان کرد که آن‌ها روی یک بازی جالب در حال کار هستند. جز این توضیح دیگری در دسترس نیست.

احتمالاً طرح مفهومی طراح ارشد استودیوی ناتی‌داگ یک شمای کلی به ما بدهد. البته این طرح مفهومی مربوط به دو ماه پیش است. سه طرح به اشتراک گذاشته شده با مضمون زنی از شمال. و در بخش توضیحات اشاره شده که مربوط به بازی بعدی می‌باشد. همانطور که از طرح‌ها مشخص است، فضای بازی قرون وسطایی خواهد بود. لباس شخصیت‌ها نیز به نظر مربوط به سلت‌ها می‌باشد. البته این عکس‌ها شاید فقط یک طرح مفهومی ساده باشند. به هر حال احتمالاً با معرفی این بازی فاصله‌ی زیادی داشته باشیم. به احتمال زیاد توسعه‌ی این بازی در مراحل اولیه‌ی خود باشد. شایان ذکر است که اطلاعات اخیر استودیوی ناتی‌داگ به در دست ساخت بودن یک عنوان برای پلی‌استیشن 5 خبر می‌دهند. که البته چندان جای تعجبی ندارد.

 استودیوی ناتی‌داگ   

استودیوی ناتی‌داگ

بازی The Last of Us Part 2 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی بازی جدید استودیوی ناتی‌داگ مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها