سونی San Diego روی یک فرانچایز مطرح در حال کار است

سونی سن دیگو

به گزارش ساویس‌گیم، طبق اخبار واصله استودیوی سونی San Diego روی یک عنوان مطرح در حال کار است. این استودیو پیش از این وظيفه‌ی پشتیبانی دیگر پروژه‌ها را برعهده داشت و حال به نظر وظایف جدیدی دارد. با بررسی حساب لینکدین یکی از اعضای سابق استودیو اطلاعات جالبی به دست آوردیم. متوجه شدیم که این استودیو روی یک بازی اکشن-ماجراجویی AAA در حال کار است. با توجه به اطلاعات جدید ذهن‌ها فقط به سمت فرانچایز Uncharted متبادر می‌شود. سونی فعلاً در این خصوص اطلاعاتی ارائه نداده است.

سونی به طور رسمی از وجود این استودیو به عنوان توسعه دهنده فرست پارتی و کار بر روی IPهای موجود این شرکت نام نبرده است. اما در سال 2018، خانم Fiona Cherbak، رهبر سابق استعدادیابی سونی، تأیید کرد که ویژوال آرتز به دنبال یک انیماتور گیم‌پلی است. وی در توئیت خود نوشت: “آیا شما یک انیماتور گیم پلی با تجربه و فنی هستید که به بازی های اکشن/ ماجراجویی با کیفیت عالی و سوم شخص علاقه دارید؟” “PlayStation Visual Arts با همکاری یک استودیوی بزرگ سونی، تیم توسعه‌ی بازی جدیدی دارد.

سونی سن دیگو آنچارتد

با توجه به اطلاعات موجود و چیزهایی که شنیده‌ایم، به نظر می‌رسد  که استودیوی “مخفی” سونی در سن دیگو با حق امتیاز Uncharted در ارتباط است. اما مانند همه‌ی شایعات لطفاً این اطلاعات را خیلی جدی در نظر نگیرید. خب دوستان نظرتان چیست؟ آیا می‌خواهید شاهد پیش‌درآمد Uncharted یا دنباله‌ی آن باشید؟ دوست دارید کدام IP سونی در PlayStation 5 ادامه یابد؟ نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها