معرفی کوتاه بخش‌های مختلف بازی فری فایر | جنگ فانتزی

فری فایر

پیش‌گفتار:

امروزه بازی‌های موبایلی ساختار جدی‌تری به خود گرفته‌اند. شاید در گذشته نهایت گیم‌پلی بازی‌های موبایلی در چند حرکت ساده خلاصه می‌شد. اما در حال حاضر تنوع بازی‌های این پلتفرم فوق‌العاده زیاد است و شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی نیز به این پلتفرم روی آورده‌اند. با توجه به این تفاسیر طرفداران این پلتفرم روز به روز بیشتر می‌شوند و افراد جدیدی به این جرگه می‌پیوندند. در این بین سبک بتل رویال با اختلاف طرفداران بیش‌تری را به خود اختصاص داده است. پیش از این با معرفی بازی‌های کالاف‌دیوتی‌ موبایل و پابجی ‌موبایل با شما همراه بودیم. حال نیز با معرفی کوتاه فری فایر در خدمت شما هستیم. با ساویس‌گیم همراه باشید.

 

فری فایر Garena Free Fire

معرفی کوتاه فری ‌فایر

فری ‌فایر یک بازی بتل‌ رویال برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios است. این بازی اولین بار در سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی به عنوان یک بتا برای این سیستم‌عامل‌ها منتشر شد. فری فایر یکی از بهترین بتل‌رویال‌ها برای موبایل است که البته میتوانید با کمک شبیه‌ساز bluestacks، این بازی را بر‌روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌تان اجرا کنید.

 

فری فایر Garena Free Fire

حالت‌های مختلف بازی فری فایر

همانطور که گفتیم، فری ‌فایر به عنوان یک بازی در سبک بتل‌ رویال وارد بازار بازی‌های موبایلی شد. ولی سازندگان بازی یعنی استودیو 111dots، همواره در حال اضافه کردن بخش‌های جدید به بازی هستند. این کار باعث شده تا بازی سرگرم‌کننده‌تر شود و فری ‌فایر از یک‌نواختی در آید.

حالت کلاسیک

یک بخش استاندارد از حالت بتل ‌رویال که در آن ۵۰ نفر در یک نقشه‌ی گسترده با هم به جنگ می‌پردازند.

حالت ClashSquad

در این بخش از بازی فری فایر دو تیم ۴ نفره با هم در نقشه‌ای کوچک می‌جنگند و در آخر بازی هر تیمی که بالاترین امتیاز را گرفته باشد، برنده محسوب می‌شود. هر بار که کسی کشته می‌شود از امتیازات آن کاسته شده و به مهاجم مقداری پول داده می‌شود که از آن می‌توان برای خرید اسلحه، مهمات و تجهیزات جنگی استفاده کرد. درست شبیه بازی خاطره انگیز CS: GO.

حالت Kill Secured یا همان Team DeathMatch

این حالت فری فایر خیلی پرطرفدار است و در بازی‌های دیگری هم مانند Pubg Mobile و call Of Duty Mobile نیز شاهدش هستیم. این حالت نیز همانند حالت قبلی، شامل دو تیم است که با هم می‌جنگند ولی در این جا بعد از هر کشتار یک Tag نمایان می‌شود که هر کسی می‌تواند آن را بردارد. چه از تیم حریف چه تیمی که آن فرد را کشته است. هر تیمی که آن را بردارد، به امتیازهایشان اضافه می‌شود و در پایان هر تیمی که بیش‌ترین امتیاز را داشته باشد، پیروز میدان خواهد بود.

 

فری فایر Garena Free Fire

نقشه‌های بازی فری فایر

قطعاً هر بازی بتل رویالی باید یک نقشه‌ی جذاب داشته باشد. این بازی هم چندین نقشه‌ی مختلف دارد که چند تا از آن‌ها به صورت پیش‌فرض روی بازی قرار گرفته‌اند و چند تای دیگر را باید دانلود کنید.

۱- Bermuda

در این نقشه از فری فایر شاهد آب‌وهوایی گرمسیری و علفزارهای سرسبز و گسترده هستیم. این نقشه چندین جزیره بزرگ ‌و کوچک دارد که شما می‌توانید برای دور ماندن از دشمنان و برداشتن لوازم مورد‌نیاز (loot)، به این جزیره‌ها سر بزنید. در این نقشه مکان‌های مختلفی وجود دارد. مانند: کارخانه، مجتمع‌های مسکونی، نیروگاه، کارخانه‌ی کشتی‌سازی، آشیانه‌ی هواپیما و بسیاری دیگر. همچنین این نقشه‌ی محبوب خیلی از بازی‌بازان است.

۲- Purgatory

در دومین نقشه منتشر شده برای فری فایر، ما شاهد تفاوت زیادی هستیم. در این نقشه شاهد زمینی هستیم که توسط رودخانه‌ای از هم گسیخته‌شده و به سه قسمت تقسیم‌ شده‌ است. شمال این منطقه گسترده‌ترین منطقه‌ی این نقشه است در حالی که دو منطقه‌ی دیگر خیلی کوچک هستند. متاسفانه این نقشه محدودیت زمانی دارد و هر روز فقط از ساعت ۶ عصر تا ۱۰ شب قابل انتخاب است.

۳- Kalahari

این نقشه جدیدترین نقشه‌ی بازی است. نقشه‌ی کالاهاری مکان‌های بسیار خوبی دارد که می‌توان از آن‌ها بیش‌ترین استفاده را برد. بازی‌بازان در کنار بتل رویال، در این نقشه در حالت Clash Squads هم می‌توانند بازی کنند. این نقشه در کنار “برمودا” پرطرفدارترین نقشه‌ها هستند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا این بازی هیجان انگیز را بهتر از همیشه بشناسید. در روز‌های آینده همراه ما باشید تا مقالات بیشتری در خصوص این  بازی تقدیمتان کنیم.

این بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظر شما در خصوص این بازی چیست؟

 

4.2 5 رای ها
رأی دهی به مقاله

محمدرضا احمدیمشاهده نوشته ها

Avatar for محمدرضا احمدی

We Get Dirty To Make World Clean. That's Our Duty -Capitan Price

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها