توسعه‌دهنده بازی Dying Light 2 به زودی اخبار هیجان‌انگیزی منتشر می‌کند

Dying Light 2

به گزارش ساویس‌گیم، به دلیل تأخیرها، و گزارش‌های مربوط به بهبود مشکلات، مدتی است که وضعیت بازی Dying Light 2 ساخته استودیو Techland آینده مبهمی دارد. اخیراً، پاول سلینجر، مدیر هنری و کارگردان داستانی، پس از بیش از بیست سال حضور در استودیو، Techland را ترک کرد. اکنون، این استودیو بیانیه‌ای منتشر کرده و در مورد وضعیت توسعه بازی و جدایی اخیر سلینجر صحبت کرده است.

در بیانیه‌ای از سوی توسعه‌دهنده اعلام شد که این سمت توسط Cochonneau از نوامبر 2019 اداره می‌شود. از آن زمان او بازی‌های تولیدی آینده این استودیو را پیگیری می‌کند. تیم تحت هدایت او تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین بازی ممکن را به بازیکنان ارائه دهد.”

سلینجر تا زمان جدایی اخیر خود به مدت دو سال به عنوان طراح داستانی در Dying Light 2 فعالیت می‌کرد. اکنون پس از جدایی آن این موقعیت را Szymanek به عهده گرفته است.

این استودیو در بیانیه خود گفت: “پاول سلینجر، كه طی دو سال گذشته طراح داستان بوده است. در پایان سال 2020 تصمیم گرفت كه به همکاری خود با Techland پایان دهد. و حرفه خود را در جای دیگری دنبال كند. پاول بیشتر زندگی حرفه‌ای خود را در Techland گذراند و یکی از عوامل موفقیت بازی، Call of Juarez به شمار می‌آید.

توسعه‌دهنده همچنین می‌گوید که “به زودی اخبار هیجان انگیزی” در مورد بازی را به اشتراک می‌گذارد. مراحل ساخت بازی Dying Light 2 در سال 2021 به اتمام می‌رسد. اما در حال حاضر تاریخ عرضه تأیید شده‌ای ندارد. در ماه می سال 2020، Techland اعلام کرد که این بازی در مراحل نهایی توسعه خود است.

هنگام انتشار بازی Dying Light 2 برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس و همچنین رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

نظرات خود در مورد این مطلب یا سایر مطالب منتشر شده در ساویس‌گیم با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها