بازی Dying: 1983 برای پلی‌استیشن 5 با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

Dying: 1983

به گزارش ساویس‌گیم، رزلوشن بهتر و مهمتر از همه فریم ریت بهتر یکی از ویژگی‌های است که به لطف پیشرفت قدرت سخت افزاری در کنسول‌های نسل جدید ممکن شده است. در این سال چند بازی اعلام کرده‌اند که قرار است به این ویژگی دست یابند. و به نظر می‌رسد که قرار است بازی‌های بیشتری به این سو بروند. برای مثال بازی Dying: 1983 قرار است. که از قدرت پلی‌استیشن 5 استفاده کافی را برده و این ویژگی‌ها را به بازی بیافزایند.

آقای لو ژیانگیو در مصاحبه‌ای با سایت gamingbolt کارگردان بازی Dying: 1983 بیان کرد که این بازی از ویژگی‌ رهگیری پرتو با کیفیت 4K و نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه بهره خواهد برد. همچنین این بازی بر روی 120 فریم در ثانیه نیز تست شده است. اما هنوز تایید نشده است که بازی هنگام انتشار با این نرخ فریم عرضه شود.

“تصمیم داریم بازی را با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه، کیفیت 4K و همچنین فناوری رهگیری پرتو عرضه کنیم. با این حال ما این بازی را با نرخ فریم 120 فریم نیز تست و بررسی کرده‌ایم. اما ضمانتی برای عرضه بازی با این نرخ فریم وجود ندارد. ژیانگیو همچنین در مورد قدرت سخت افزاری پلی‌استیشن 5 و امکان ارائه بازی‌ها با این کیفیت و این نرخ فریم و بهره‌گیری از فناوری رهگیری پرتو ابراز امیدواری کرد.”

بازی Dying: 1983 برای کنسول نسل جدید پلی‌استیشن 5 قرار است در این سال عرضه شود. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار مشخص نشده است. برای جزئیات بیشتر در روزهای آینده همراه ساویس‌گیم باشید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها