نینتندو سوئیچ از نظر تعداد واحدهای فروخته از 3DS پیشی گرفته ‌است

nintendo switch نینتندو سوئیچ

به گزارش ساویس‌گیم به نقل از Nintendo Life، فروش نینتندو سوئیچ هم اکنون از 3DS پیشی گرفته‌است. طبق اطلاعات وبسایت VGChartz تاکنون تعداد ۷۶,۲۸۵,۹۴۸ نینتندو سوئیچ در جهان فروش رفته ‌است. این میزان از ۷۵,۹۰۶,۹۸۶ فروش کنسول Nintendo 3DS بیشتر است. این در حالی است که 3DS حدود ۱۰ سال پیش منتشر شده‌است و نینتندو سوییچ تنها ۴ سال است که منتشر شده ‌است.

با توجه به آمار فروش نینتندو سوییچ این کنسول پس از PSP در رتبه‌ی یازدهم پرفروش‌ترین کنسول‌های تاریخ قرار می‌گیرد. اما‌ این کنسول راه درازی برای وارد شدن به پنج کنسول محبوب تاریخ در پیش دارد و باید به فروش ۱۰۲ میلیون واحدی برسد.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند که Nintendo Switch در بدترین حالت از Wii و PS1 پیشی خواهد گرفت. همین‌طور جالب است بدانید نینتندو سوئیچ در سال گذشته به اندازه‌ی مجموع تمام رقابیش فروخته‌است. موفقیت‌های نینتندو سوییچ به شایعات عرضه‌ی مدل قوی‌تر سویچ دامن زده‌ است.

nintendo switch

 

همچنین قابل ذکر است که نینتندو سوئیچ بازی‌های زیادی را در راه دارد. دنباله‌ی بازی Breath Of the Wild در کنار Metroid Prime 4 و Bayonetta 3 مورد انتظارترین بازی‌های این کنسول هستند. بی شک حل مشکلات فعلی این کنسول در مدل بعدی و انتشار بازی‌های بیشتر باعث تداوم موفقیت این کنسول محبوب خواهد شد.

از دلایل موفقیت نینتندو سوییچ می‌توان به ماهیت یگانه‌ی هیبردی آن اشاره کرد‌. همینطور عرضه‌ی بازی‌های بزرگی مانند Breath Of the Wild و Animal Crossing: New Horizons نقش بزرگی در موفقیت نینتندو بازی می‌کنند.

نظر شما در مورد موفقیت نینتندو سوئیچ چیست؟ فکر می‌کنید این کنسول در نهایت چند میلیون واحد فروش می‌کند؟

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

محمدرضا سیاریمشاهده نوشته ها

Avatar for محمدرضا سیاری

Discover Hope

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها