مایکروسافت: ما مجبور به استفاده از باطری‌های قلمی Duracell نیستیم

مایکروسافت

به گزارش ساویس‌گیم، دیروز مدیر تبلیغات شرکت دوراسل اطلاعات جالبی را در اختیار رسانه‌ها گذاشت. افراد زیادی مدت‌ها این سوال را در ذهن داشتند که چرا مایکروسافت هنوز هم از باطری‌های قلمی استفاده می‌کند. مشخص شد که این ماجرا بخاطر قرارداد تجاری با شرکت دوراسل می‌باشد.

سخنگوی مایکروسافت در مصاحبه با یوروگیمر اعلام کرد که دست آن‌ها بسته نیست. ایشان قرارداد تجاری با دوراسل را کتمان نکردند اما باز همان حرف‌های قدیمی را تحویل رسانه‌ها دادند. همان حرف‌های قدیمی که می‌گفت این قدام مایکروسافت برای دادن آزادی عمل بیشتر به بازی‌باز است. اما حقیقتاً بعد از صحبت‌های رسمی مدیر تبلیغات دوراسل چه کسی این توجیهات را باور می‌کند؟

ما این تصمیم را برای آزادی عمل بازی‌بازان گرفته‌ایم. شما می‌توانید از هر برند باطری قلمی استفاده کنید. باطری‌های شارژ شونده‌ی ما هم موجود است(البته با هزینه‌ی اضافه). همچنین شما می‌توانید از کابل USB-C استفاده کنید.

با اینکه خیلی از طرفداران به منطقی بودن این تصمیم ردموندی‌ها شک دارند. اما ظاهراً این تصمیم آن‌ها برای این نسل نیز پابرجا باشد. البته از حق نگذریم این ویژگی نقاط مثبت هم دارد. به عنوان مثال استفاده از باطری‌های با طور عمر بالا که گاهاً تا دو هفته هم شارژ نگه می‌دارند. اما چه بهتر که مایکروسافت برای حسن نیت باطری‌های شارژی خود را به رایگان در اختیار خریداران ایکس باکس قرار می‌داد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این تصمیم مایکروسافت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها