حجم دموی بازی Monster Hunter Rise برابر با 1.6 گیگابایت است

بازی Monster Hunter Rise بازی monster hunter world

به گزارش ساویس‌گیم و براساس اطلاعات جدید منتشر شده از بازی Monster Hunter Rise به خصوص ویژگی جذاب هیولا سواری که طرفدران زیادی داشته است تاریخ عرضه دموی این بازی نیز مشخص شد.

این دمو امروز برای بازی منتشر خواهد شد که حاوی 14 سلاح مختلف برای بررسی خواهد بود. هیولاهای بزرگ Great Izuchi و Mizutsune برای شکار تا تاریخ 1 فوریه مصادف با دوشنبه 13 بهمن در دسترس خواهند بود.

تصاویر سلاح‌های قابل استفاده در این دمو

تصاویر سلاح‌های قابل استفاده در این دمو منتشر شده از بازی

این اطلاعات جدید از بازی توسط سایت کپکام ژاپنی منتشر شد. حجم دموی این بازی برابر با 1.6 گیگابایت خواهد بود که گویا محدود در اجرا خواهد داشت. با انجام 30 مرحله، که می‌تواند شامل اتمام یا رها کردن باشد، نسخه دمو غیرقابل بازی می‌شود. بله، حتی آموزش مقدماتی و یا هیولا سواری از دسترس خارج خواهد شد.

متاسفانه مراحل و امتیازات کسب شده در نسخه دمو این بازی به نسخه کامل هنگام انتشار منتقل نخواهد شد. بازی Monster Hunter Rise در تاریخ 26 مارس مصادف با برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. همچنین می‌توانید جدیدترین تریلر منتشر شده از این بازی را در این لینک از ساویس‌گیم ببینید.

 

نظر شما در مورد بازی Monster Hunter Rise و ویژگی جدیدی که به این بازی اضافه شده است چیست؟ کدام یک از عناوین سری Monster Hunter را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها