بسته الحاقی بازی Immortals Fenyx Rising احتمالاً در این ماه منتشر می‌شود

Immortals Fenyx Rising

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Immortals Fenyx Rising در ماه گذشته منتشر شد. اما بازی اکشن جهان باز ماجراجویی یوبی‌سافت هنوز موارد زیادی برای انتشار در این هفته و ماه آینده دارد. قبل از انتشار این بازی یوبیسافت تایید کرده بود که این بازی سه به بسته الحاقی دریافت خواهد کرد.

اولین بسته از این به روزرسانی‌های Immortals Fenyx Rising احتمالاً، خدایی جدید در بازی باشد. که احتمالاً بیشتر از آنچه تصور می‌کنیم به زمان انتشار نزدیک است. همانطور که در توییتر با بررسی PlaystationSize از فروشگاه نینتندو پی برده است. که قرار است خدایی جدید برای بازی در این ماه در تاریخ 21 ژانویه مصادف با پنجشنبه 2 بهمن منتشر شود.

به علاوه به روزرسانی جدید پروفایل پی‌اس‌ان  با اضافه شدن 6 تروفی جدید برای به روزرسانی بعدی بازی میتوانید دلیل دیگری برای صحت این خبر منتشر شده باشد. که احتمالاً زمان عرضه آن بسیار نزدیک است. یوبیسافت هنوز این موضوع را رد یا تایید نکرده است. اما همراه ما باشید هنگام انتشار جزئیات جدیدتر ما در ساویس‌گیم اخبار این بازی را به روز خواهیم کرد.

بازی Immortals Fenyx Rising برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5،‌ ایکس باکس سری اس و ایکس، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی و گوگل استدیا در دسترس خواهد بود.

چقدر این شایعه را به واقعیت نزدیک می‌بینید؟ شما از طرفداران این سبک بازی هستید؟ نظرات خود را برای ما بنویسید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها