Green Arrow نیز به جمع انبوه قهرمانان فورتنایت پیوست

Green Arrow in Fortnite

به گزارش ساویس‌گیم، فورتنایت در سال 2020 از Deadpool گرفته تا Aquaman از نظر ابرقهرمان کم نداشته است. و در ابتدای سال جدید یک قهرمان دیگر اضافه کرده است. کماندار افسانه‌ای Green Arrow در ابتدای سال جدید به صورت انحصاری برای کاربران Fortnite Crew  وارد بازی شده است.

ویژگی‌های و توانایی‌های Green Arrow در بازی براساس شخصیت او از سری سریال Arrow  است. بنابراین ممکن است کمی متفاوت از آنچه در کمیک‌ها یا بازی‌هایی مانند Injustice 2 ارائه می‌شود، ظاهر شود. همراه با اضافه شدن این قهرمان، موارد دیگری نیز اضافه شده‌اند.

بسته حاوی Green Arrow در تاریخ 31 دسامبر ساعت در دسترس بود. شما در آن زمان باید مشترک Fortnite Crew شوید و بسته دسامبر، Galaxia را دریافت کنید. در این فصل تعدادی زیادی قهرمان ارائه شده است و از خدای جنگ تا مستر چیف را به ما هدیه می‌دهد. Black Panther و Captain Marvel نیز در این هفته اضافه شدند.

هزینه عضویت در Fortnite Crew ماهانه 12 دلار است و به شما امکان دسترسی به بسته ماهانه، 1000 V-Bucks و دسترسی به جدیدترین Battle Pass را می‌دهد. V-Bucks از روزی که مشترک می‌شوید و دقیقاً تا یک ماه بعد برای مدت زمان عضویت در دسترس شما قرار می‌گیرد.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت FullHD

تماشا به صورت تمام صفحه 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها