تاریخ احتمالی عرضه‌ی بازی مورد انتظار Elite Dangerous Odyssey مشخص شد

Elite Dangerous Odyssey

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Elite Dangerous Odyssey احتمالاً آوریل 2021 عرضه خواهد شد. این اطلاعات به نقل از صفحه‌ی پیش‌خرید نسخه‌ی Deluxe Alpha بازی می‌باشد.

با استناد به این صفحه این بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بزرگ برای بازی Elite Dangerous در تاریخ 21 آوریل 2021 مصادف با اول اردیبهشت عرضه خواهد شد. پیش از این گفته شده بود که بازی مذکور در اوایل 2021 عرضه خواهد شد، بنابراين این تاریخ عرضه چندان غیر واقعی به نظر نمی‌رسد. Elite Dangerous Odyssey این بازی بزرگ را وارد فاز جدیدی خواهد کرد. شما می‌توانید این عنوان پرطرفدار را به شکل جدیدی تجربه کنید.

یک جهش بزرگ

گشت‌وگذار در کهکشانی بزرگ، لذت بردن از مناظر زیبا در سیارات مختلف. کاوش سرزمین‌های ناشناخته و جدید بدون هیچ محدودیتی.

مسیر خودتان را بسازید

مخفی‌کاری، مبارزه یا دیپلماسی؟ خودتان انتخاب کنید. مراحل متنوع و جذاب. تقریباً تا بی نهایت از این بازی لذت ببرید. مراحل مختلف و شیوه‌ی بازی مختلف.

گروه خودتان را پایه‌ریزی کنید

مکان‌های مختلفی برای تعامل با دیگران تعبیه شده است. سفینه‌ی خودتان را تقویت کنید، تعمیر کنید و شخصی‌سازی کنید. سلاح‌های مختلف را امتحان کنید و ترکیب کنید. همه‌ی این‌ها در جهت سبک بازی شما خواهند بود.

حلقه‌ی مبارزه

یک تجربه‌ی لذت‌بخش از مبارزات اول شخص را تجربه کنید. به همراهانتان دستورهای مختلف دهید، مبارزات فضایی و چیزهایی از این دست را تجربه کنید.

بازی Elite Dangerous Odyssey در اوایل 2021 برای PC و کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها