بازی Bully 2 در دست ساخت قرار داشت اما به دلایل مهم‌تری لغو شد

Bully 2

به گزارش ساویس‌گیم، طرفداران سال‌هاست انتظار Bully 2 را می‌کشند. در طول این سال‌ها نیز شایعات پیرامون این بازی کم نبوده است. شایعه‌ی جدید اما آب سردی بر پیکره‌ی طرفداران این بازی محبوب است. به تازگی یک منبع آگاه از راکستار خبر داده است که بازی مذکور در دست ساخت بوده است. روند ساخت بازی تا سال 2017 پیش می‌رفته اما بخاطر تمرکز بیشتر بر روی Red Dead Redemption 2 و همچنین سرعت دادن به ساخت GTA 6 که آن زمان در پیش تولید به سر می‌برد، لغو شده است. این اطلاعات توسط یک منبع دیگر نیز تأیید شده است.

این اولین باری نیست که شایعه‌ی این چنینی را شاهد هستیم. سال گذشته نیز شایعه‌ای مبنی بر توسعه یافتن بازی Bully 2 در سال 2010 و سپس لغو شدنش را شاهد بودیم.

اما در خصوص بازی بعدی راکستار، خیلی بعید است که GTA 6 باشد. چرا که آن بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد. البته ظاهراً راکستار به تازگی اشاراتی به آن کرده است. به عنوان مثال در جدیدترین به‌روزرسانی GTA Online تحت عنوان The Cayo Perico Heist، اشاراتی به نسخه‌ی بعدی GTA شده است. منتظر اطلاعات بیشتر در این خصوص باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ منتظر رونمایی از Bully 2 هستيد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها