جزئیات بیشتری از بازی Project Re Fantasy در سال 2021 منتشر خواهد شد

Project Re Fantasy

به گزارش ساویس‌گیم، زمان زیادی از عرضه بازی Persona 5 نگذشته بود که، کاتسورا هاشینو از تیم توسعه جدا شد. و یک تیم توسعه جدید در Atlus به نام Studio Zero تشکیل داد. بازی جدیدی که در این استودیو معرفی شد. یک بازی نقش‌آفرینی فانتزی به نام Project Re Fantasy بود که مدتی قبل به صورت رسمی تایید شد. از آن زمان تا کنون در مورد این بازی اطلاعات کمی منتشر شده است.

آقای هاشینو در گفتگو با Famitsu گفت: توسعه بازی Project Re Fantasy اکنون در زمان اوج است و جزئیات و گیم‌پلی بازی به زودی منتشر خواهد شد. هاشینو همچنین اضافه کرد: با توجه به اینکه دنیا از سال گذشته با ویروس کرونا تغییرات زیادی را تجربه کرده است. اکنون تنها کاری که می‌توانم انجام دهم ادامه دادن کار به صورت کامل و بی سر و صدا است.

پروژه در حال توسعه اکنون در بهترین حالت قرار دارد، بنابراین من می‌خواهم همچنان ادامه دهم تا گیم پلی جذابی را به جهانیان ارائه دهم. من مشتاقانه منتظر انتشار جزئیات بیشتر در مورد Project Re Fantasy در اسرع وقت هستم. لطفا منتظر بازی نقش‌آفرینی فانتزی ما که به صورت مدرن خلق کرده‌ایم باشید، چالش برانگیز خواهد بود.

در همین حال، سال میلادی آینده 2021 برخی از اطلاعیه‌های جدید Persona را نیز در دسترس خواهد داشت. همانطور که اخیراً اعلام شد. Kazuhisa Wada که پس از رفتن هاشینو به عنوان تهیه کننده و کارگردان سری Persona مسئولیت آن را به عهده گرفت. در مصاحبه با Famitsu گفت که بیست و پنجمین سالگرد بازی با برخی اتفاقات “هیجان انگیز” جشن گرفته می‌شود.

وی همچنین گفت: ما بی سر و صدا روی پروژه‌های خود کار می‌کنیم. با تشکر از حمایت شما، امسال بیست و پنجمین سالگرد مجموعه پرسونا است! ما برنامه‌های مهیجی در دست اجرا داریم، بنابراین لطفاً منتظر آن‌ها باشید! 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها