Cold War بیش از 5.7 میلیون نسخه در ماه نوامبر فروخت

Cold War

به گزارش ساویس‌گیم، گزارش SuperData در مورد فروش بازی‌های دیجیتال در سراسر جهان برای نوامبر 2020 منتشر شده است. درآمد حاصل از انتشارات دیجیتال در ماه به 11.5 میلیارد دلار رسیده است. که بالاترین درآمد ماهانه نسبت به گذشته است. این اتفاق به لطف عملکرد خوب بازی  Call of Duty: Black Ops Cold War رخ داد. که فروش خیره کننده 5.7 میلیون نسخه دیجیتال را به دست آورد.

همچنین طبق آمار منتشر شده توسط SuperData بازی Call of Duty: Warzone نیز با داشتن 2.7 برابر تعداد بازیکنان نسبت به Black Ops Cold War در این ماه، همچنین موفقیت چشمگیری را کسب کرد. بازی محبوب Assassin’s Creed Valhalla، که عنوان بهترین فروش هفته اول این فرانچایز را به خود اختصاص داد، نیز بسیار خوب عمل کرد. این بازی 1.7 میلیون واحد فروخت، که 50 درصد بیشتر از نسخه پیشین این بازی بوده است.

این عنوان به تازگی جشنواره جدید Yule خود را آغاز کرده است. که به بازیکنان امکان می‌دهد محل سکونت خود را گسترش دهند، فعالیت‌های مختلفی را برای کسب Yule Tokens انجام دهند. و همچنین لباس جدید مراسم Mōdraniht را به دست آورند. حالت جدید River Raid در فوریه 2021 ارائه می‌شود‌، بنابراین موارد زیادی وجود دارد که می‌توان منتظر آن‌ها بود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها