استودیو‌ی Kojima Productions، یک شگفتانه برای پنجمین سالگرد تأسیس خود در نظر گرفته است

Kojima Productions

به گزارش ساویس‌گیم، باورش سخت است، اما اکنون پنج سال است که هیدئو کوجیما، کارگردان افسانه‌ای هنرصنعت بازی، کونامی را ترک کرده تا استودیوی شخصی خود را با بسیاری از اعضای تیمی که زیر نظر او کار می‌کردند، تشکیل دهد. آن‌ها سال گذشته Death Stranding را با همکاری سونی توسعه دادند. اکنون هیدئو کوجیما در آستانه پنجمین سالگرد تأسیس استودیو‌ی Kojima Productions، قصد عرضه‌ی نوعی به‌روزرسانی را دارند.

آن‌ها در توییتر رسمی خود چیزی از اطلاعاتی که قرار است فردا منتشر شود، مشخص نکرده‌اند. فقط بیان کرده‌اند که فردا در شبکه‌های اجتماعی خود یک شگفتانه برای طرفداران دارند. در اوایل سال جاری تأیید شد که Kojima Productions در حال کار بر روی پروژه‌ی دیگری است، اما هیچ اطلاعات مشخصی درباره‌ی ماهیت آن ارائه نشد.

البته ممکن است شگفتانه‌ی Kojima Productions یک بازی جدید نباشد. با توجه به اینکه از انتشار Death Stranding یک سال‌ بیشتر نمی‌گذرد خیلی زود است که منتظر ارائه یک بازی جدید باشیم. به هر‌حال باید برای یافتن اطلاعات بیشتری در این خصوص باید تا فردا و مشخص شدن جزئیات بیشتر منتظر بمانیم. ساویس‌گیم را برای دریافت اخبار جدیدتر دنبال کنید.

حدس شما در مورد این اتفاق چیست؟ باید منتظر چه چیزی باشیم؟ نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها