مایکروسافت، سونی و نینتندو در پی ایجاد محیطی مناسب‌ برای بازی هستند

مایکروسافت، سونی و نینتندو

به گزارش ساویس‌گیم، فضای آنلاین بازی گاهی اوقات مکان بسیار نامناسبی است. به عنوان یکی از اولین حضور افراد در جامعه گاهی اوقات می‌تواند بسیار ناخوشایند باشد. خب، به نظر می‌رسد سه شرکت بزرگ  مایکروسافت، سونی و نینتندو می‌خواهند آن را به مکانی امن‌تر تبدیل کنند.

در یک پست خبری از Xbox Wire، دیو مک کارتی، معاون شرکت مایکروسافت، یک پست طولانی درباره ایجاد جامعه بازی به یک مکان “امن” نوشت. در حالی که این موضوع توسط مایکروسافت منتشر شد. اما او گفت که برای این موضوع با هر سه شرکت صحبت کرده است.

“در ایکس باکس، ما هم از طرف جامعه بازیکنان نینتندو سوئیچ و هم از نظر کاربران پلی‌استیشن  در مورد این موضوع که محافظت از بازیکنان بصورت آنلاین به یک رویه چند وجهی احتیاج دارد، هم‌سو هستیم. رویکردی که مزایای فناوری پیشرفته، جامعه حمایتی و متخصص را با هم ترکیب کند. وقتی برای رسیدن به یک هدف همه با هم تلاش می‌کنیم می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم. بنابراین هرکدام به سرمایه گذاری، تکامل و تقویت رویکردهای خود در مورد ایمنی کاربر ادامه خواهیم داد. با ادامه این کار، محافظت از ایمنی بازیکنان، به ویژه افرادی که آسیب پذیر هستند. در اولویت قرار خواهد گرفت. “

معنی این سخنان چیست؟ مک کارتی چند مورد را که قصد دارند انجام دهند شرح می‌دهد از جمله اینکه آن‌ها خود را مسئول ایجاد محیط مناسب‌تر در پلتفرم‌ها می‌دانند. بازیکنان و والدین را در مورد چگونگی نظارت بهتر بر تجربه بازی توانمندتر از گذشته می‌کنند. در نهایت، این که منجر به چه نوع اقدامات واقعی می‌شود هنوز مشخص نشده است. البته این ایده، ایده‌ی خوبی است، اما باید دید در عمل منجر به چ نوع اتفاقاتی می‌شود، تصور می‌کنم برای اکثر مردم اهمیت زیادی نداشته باشد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها