سایبرپانک 2077 جدول فروش بریتانیا را در نوردید

سایبرپانک 2077

به گزارش ساویس‌گیم، سایبرپانک 2077 بزرگ‌ترین عرضه‌ی هفته (یا ماه یا سال) بود و جای تعجب ندارد که در صدر جدول فروش هفتگی بازی های ویدئویی بریتانیا قرار بگیرد. این بازی به سرعت پس از Assassin’s Creed Valhalla ، Animal Crossing: New Horizons و Call of Duty: Black Ops Cold War به عنوان دومین عرضه‌ی بزرگ یک بازی در خرده فروشی‌های بریتانیا شناخته شد. هرچند که با اختلاف زیادی از آن FIFA 21 در رده اول قرار دارد. سایبرپانک 2077 60% فروش فیزیکی خود را در PS4 و 35٪ فروش را در Xbox One به ثبت رسانده است.

شایان ذکر است که سایبرپانک 2077 بیشترین فروش خود را به صورت دیجیتالی داشته است. CDPR تأیید می‌کند که 74 درصد از 8 میلیون پیش خرید از طریق خرید دیجیتال انجام شده است. در همین حال، FIFA 21 که در صدر جدول هفته‌ی گذشته قرار داشت، به مکان پنجم سقوط کرد و پشت سر Call of Duty: Black Ops Cold War ، Animal Crossing: New Horizons و Assassin’s Creed Valhalla قرار گرفت. بازی‌های دیگر در میان 10 بازی برتر، چهره‌ی کاملاً آشنایی دارند. از جمله مواردی مانند Mario Kart 8 Deluxe ، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و Super Mario 3D All-Stars. شما عزیزان می‌توانید فهرست 10 بازی برتر هفته‌ی منتهی به 12 دسامبر را در زیر بررسی کنید.

  1. Cyberpunk 2077
  2. Call of Duty: Black Ops Cold War
  3. Animal Crossing: New Horizons
  4. Assassin’s Creed Valhalla
  5. FIFA 21
  6. Just Dance 2021
  7. Mario Kart 8 Deluxe
  8. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  9. (Minecraft (Switch
  10. Super Mario 3D All-Stars

 

خب عزیزان نظر شما چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها