بازی Elden Ring احتمالاً به زودی نمایش خواهد داشت

Elden Ring

به گزارش ساویس‌گیم، از زمان معرفی بازی Elden Ring بیش از یک سال می‌گذرد. در این مدت این بازی یکی از محبوب‌ترین عناوین برای میلیون‌ها گیمر بوده است. اما از زمان معرفی این بازی، هیچ خبر دیگری در مورد بازی منتشر نشد. FromSoftware از هواداران برای صبر و شکیبایی‌شان تشکر کرده است. اما با توجه به فرصت سوزی‌های فرام سافتور و نمایش ندادن هیچ اطلاعات دیگری، طرفداران روز به روز نگران‌تر می‌شوند. با این حال، به نظر می‌رسد خیلی طول نکشد که نگاهی دوباره به Elden Ring داشته باشیم.

جف گراب از GamesBeat اخیراً در مورد آینده‌ی FromSoftware صحبت کرد و اظهار داشت که Elden Ring در توسعه‌ی خود به اندازه کافی پیشرفت کرده است. و اگر سازنده می‌خواست آن را در The Game Awards نشان دهد، می‌توانست. گراب در ادامه گفت که FromSoftware احتمالاً در آینده‌ی نزدیک یک یا دو ماهه یک بروزرسانی مناسب درباره‌ی Elden Ring ارائه دهد. گراب (از طریق VGC) گفت:

“آن‌ها به وضوح در حال کار بر روی این بازی هستند … آن‌ها اینجا آن را نشان ندادند، اما من فکر می‌کنم اگر می‌خواستند احتمالاً می‌توانستند نمایشی داشته باشند.” “من فکر می‌کنم بازی در وضعیت مناسبی است. اما بگذارید فقط یک یا دو ماه دیگر به آن فرصت بدهیم.” وی گفت: “در این خصوص یک چیز شنیده‌ام که می‌توانم بگویم: کمی بیشتر صبر داشته باشید، اما فقط کمی بیشتر.” “این به معنای روزها نیست و فکر نمی‌کنم کاملاً به معنای هفته باشد، اما به معنای ماه‌ها و ماه‌ها و ماه‌ها نیست.”

با توجه به رمز و راز پیرامون پنجره‌ی انتشار بازی، باید جالب باشد که ببینیم بازی برای چه پلتفرم‌هایی برنامه‌ریزی شده است. احتمالاً Elden Ring در نهایت نسخه‌ای بین نسلی خواهد بود. البته اگر اظهارات جف گراب صحیح باشد، به زودی مطلع خواهیم شد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

خب همراهان نظرتان چیست؟ منتظر دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Elden Ring هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها