بازی رد دد ریدمپشن ریمستر باید اشاراتی به آرتور مورگان داشته باشد

بازی رد دد ریدمپشن ریمستر باید اشاراتی به آرتور مورگان داشته باشد red dead redemption remake arthur morgan

بله، درست است که Rockstar به طور رسمی Red Dead Redemption Remaster را معرفی نکرده است و ما صرفاً اطلاعات آن را از طریق منابع غیر رسمی دریافت می‌کنیم. با این حال، با استناد به این همه منابع مختلف که روی در دست ساخت بودن بازی تأکید دارند، به نظر می‌رسد که این رویا به زودی شروع به تحقق خواهد کرد. در ادامه با ما همراه شوید تا به این بپردازیم که چرا بازی رد دد ریدمپشن ریمستر باید اشاراتی به آرتور مورگان داشته باشد.

نوشتار مرتبط:  چرا پیرامون رد دد ریدمپشن ریمستر بدبینی موج می‌زند 

بازی Red Dead Redemption داستانی عمیق با شخصیت‌ها و اتفاقات دراماتیک خونین پر از احساسات مختلف ارائه کرد. بازی تأثیر زیادی در قلب بازیکنان بر جای گذاشت و تا به امروز در مورد آن صحبت می‌شود. سپس قسمت دوم آمد که به داستان جدیدی می‌پردازد که قبل از اتفاقات قسمت اول می‌گذرد و با وجود ظاهر شدن شخصیت «جان مارستون» قهرمان قسمت اول به همراه پسرش «جک» در بازی، قهرمان رد دد 2 «آرتور مورگان» است، شخصیتی که در بازی نخست هیچ حضوری نداشت و اشاره‌ای هم به آن نشد. این موضوع با توجه به رابطه جان و آرتور غیرمنطقی است.

رابطه آرتور مورگان با جان و جک مارستون قوی و بسیار صمیمانه بود، بنابراین عجیب است که جان و جک، حداقل در دیالوگ‌هایی که بین جان و گانگسترها و یا حتی جان و خانواده‌اش در جریان بود، از آرتور یاد نکنند. به خصوص که آرتور نقش بزرگ و موثری در نجات آن‌ها و دادن فرصتی برای شروع زندگی جدید به دور از باند خلافکاری و تحت تعقیب بودن توسط نیروی امنیتی داشت. با این وجود، شاید اکنون فرصتی برای Rockstar فراهم شده است که این خطا را اصلاح کند و اشارات یا حتی نکاتی را از طریق نسخه جدید به جای بگذارد که بتواند داستان قسمت اول را با قسمت دوم پیوند دهد.

پیشنهادات زیادی وجود دارد که طرفداران سری Red Dead Redemption پس از انتشار شایعات ریمستر رد دد ریدمپشن شروع به ارائه آن کرده‌اند. برجسته‌ترین آن‌ها تلاش برای پیوند دادن داستان قسمت دوم به قسمت اول با قرار دادن برخی اشارات یا ارجاعاتی است که به قهرمان اسرارآمیز، آرتور مورگان اشاره کند.

نوشتار مرتبط:  رمز های رد دد 2 و نحوه فعال‌سازی روی پلی استیشن و ایکس باکس 

چگونه می‌توان Red Dead Redemption Remaster را به دنباله وصل کرد؟

خب کار کردن روی داستان Red Dead Redemption به منظور پیوند دادن آن به رویدادهای داستانی قسمت دوم ممکن است گام دشواری باشد. این همان چیزی است که ما به آن اعتقاد داریم، به خصوص که شایعات و درزها در مورد نسخه بازسازی شده صحبت می‌کنند، اما ممکن است چندین ایده دیگر وجود داشته باشد که می‌توان بدون دستکاری در داستان اصلی بازی از آن‌ها استفاده کرد.

این ایده در عناصر جانبی بازی نهفته است، چه از طریق مأموریت‌های ثانویه، روزنامه‌ها یا گفت و گوهایی که می‌توانند بین اعضای باند اتفاق بیفتند، به خصوص که مورگان یک شخصیت برجسته بود و نقش مهمی در ساخت باند داچ داشت. اگر Rockstar بخواهد به عمق ارتباط با قسمت دوم برود، می‌تواند یک مأموریت فرعی را قرار دهد که در آن شاهد حضور آرتور مورگان برای اولین بار در بازی رد دد 1 باشیم. شاید این ایده دیوانه کننده‌ای باشد، اما باور کنید نقش بسیار زیادی در موفقیت و فروش Red Dead Redemption Remaster خواهد داشت و ممکن است با فروش قسمت دوم رقابت کند.

در هر صورت، این‌ها فقط پیشنهادات و تئوری‌هایی بودند که رسمی نیستند، به خصوص که راک استار تا لحظه نگارش این گزارش، وجود بازی Red Dead Redemption Remaster را تأیید نکرده است. اما تا زمانی که این امر محقق شود بیایید رویاپردازی کنیم، به نظر شما راک استار این کار را انجام می‌دهد و اشارات و بخش‌های جدیدی را در بازی قرار می‌دهد که آن را به قسمت دوم پیوند می‌دهد؟ اگر با این نظریه موافق هستید، چگونه و در کجا می‌توان این رشته‌های روایی را قرار داد؟ چه ایده‌ای برای مرتبط کردن رد دد ریدمپشن ریمستر با رد دد 2 دارید؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.9 7 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها