معرفی 5 بازی بزرگ در پیش نمایش مراسم  The Game Awards 2020

Focus Home Interactive the game awards 2020

به گزارش ساویس‌گیم، مراسم The Game Awards  همیشه مملو از جزئیات در مورد بازی‌ها و تریلرهای جدید است. اما امسال کمی متفاوت خواهد بود. تعدادی از مواردی که قرار است در این مراسم شاهد آن باشیم قبلاً تأیید شده است. البته موارد دیگری وجود خواهد داشت که در روز مراسم مشخص خواهد شد.

جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری مراسم The Game Awards اخیراً در توییتر خود جزئیات مربوط به پیش نمایش مراسم را اعلام کرد. پیش نمایش با میزبانی Sydnee Goodman از IGN، علاوه بر اجرای موسیقی، پنج تریلر جذاب را به نمایش می‌گذارد. اگر مراسم سال‌های گذشته ملاک ما باشد، باید انتظار یک پیش نمایش جذاب باشیم.

تاکنون، اطلاعات زیادی از اتفاقات پیرامون مراسم The Game Awards 2020 امسال تایید شده است. از جمله فصل سوم بازی Fall Guys ، Hood: Outlaws and Legends و Dragon Age 4. و اینگونه که در گزارش اخیر منتشر شده مایکروسافت نیز در این نمایشگاه یک معرفی خواهد داشت.

برخی شایعات حاکی از آن است که Elden Ring و ریبوت Silent Hill که مدتهاست شایعه شده است ممکن است به نمایش گذاشته شوند. اما با تحولات اخیر در استودیو ژاپن سونی، مورد دوم اکنون کمی بعید به نظر می‌رسد.

مراسم The Game Awards 2020 در تاریخ، 10 دسامبر مصادف با 20 آذرماه با پخش پیش نمایش‌ها به صورت زنده آغاز می‌شود. شایان ذکر است که با توجه به وضعیت همه‌گیری جهانی ویروس، مراسم به شکل غیر حضوری برگزار خواهد شد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها