رادار گیم برای افزایش سرعت و بهبود پینگ بازی‌ها راه‌اندازی شد

رادار گیم برای افزایش سرعت و بهبود پینگ بازی‌ها راه‌اندازی شد سامانه افزایش سرعت و کاهش پینگ رادار بازی

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای افزایش سرعت دانلود بازی‌ها، افزایش سرعت و کاهش پینگ بازی سامانه‌ای به نام «رادار گیم» راه اندازی شده است.

گیمرها و طرفداران بازی‌های آنلاین سال‌هاست با مشکلات دسترسی مواجه هستند. هنگام تجربه بازی آنلاین پینگ به قدری بالاست که عملاً نمی‌توان بهره‌ای از آن برد و بخش چندنفره بازی‌ها بلا استفاده شده است. دولت فعلی قول برطرف کردن گوشه‌ای از مشکلات گیمرها را داده بود. حال ظاهراً با راه‌اندازی این سامانه قرار است اندکی از وعده‌های انتخاباتی عملی شود.

وزیر اطلاعات در خصوص سامانه رادار گیم افزود: با این اقدام امیدوار هستیم شاهد افزایش سرعت دانلود بازی‌ها، افزایش سرعت خود بازی‌ها و کاهش پینگ باشیم. برای تحقق آن سامانه‌ای تحت عنوان Radar.game «رادار گیم» طراحی شده است. در مورد بازی‌های پر کاربرد در کشور بازیکنان می‌توانند پینگ بازی‌ها را قبل و بعد از بازی مشاهده کنند.

ابزارهایی طراحی شده که بازیکنان می‌توانند با دانلود آن از آن ابزارها استفاده کنند تا تجربه کاربری خود را بهبود بخشند. از شب گذشته که این موضوع را در صفحه شخصی خود اعلام کردم نزدیک به 5 میلیون نفر از آن استفاده کردند.

۴۰۰ هزار نفر نیز همزمان از این ابزار استفاده کردند که بیانگر آن است که این سرویس در کشور مورد نیاز بوده است و ان شاءالله این مسیر ادامه خواهد داشت تا ما بتوانیم تجربه کاربری اقشار مختلف را بهبود ببخشیم.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات

در پایان ایشان اشاره‌ای هم به وضعیت اینترنت کردند و گفتند: برخی از مشکلات ریشه در گذشته دارد و مربوط به بخش‌های فنی و زیرساختی است مانند عدم توسعه زیرساخت‌های ارتباطات ثابت در کشور که ان شاءالله با پروژه فیبر نوری شتاب بگیرد و در سال ۱۴۰۲ شاهد اتفاق‌های خوبی خواهیم بود.

بخش‌هایی هم خارج از محدوده اختیارات وزارت ارتباطات است از جمله محدودیت‌های اعمال شده، که در تلاش هستیم تا بخشی از آن که قابل برطرف شدن است مرتفع شود.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی FIFA 23 

فیفا 23 اینتر میلان خوشحالی گل لائوتارو مارتینز

شایان ذکر است که دی ان اس رادار بازی از فیفا 23، وارزون 2، کانتر، رینبو سیکس، فیفا موبایل و دیگر بازی‌های پرطرفدار پشتیبانی می‌کند. بازی‌های کالاف دیوتی، نید فور اسپید و لیگ اف لجندز نیز به مرور اضافه خواهند شد. همچنین شما می‌توانید درخواست اضافه شدن بازی مورد علاقه خودتان را نیز به سامانه رادار گیم بدهید. 

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ از این سامانه استفاده کرده‌اید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها