صداپیشه سابق بایونتا به دروغگویی خود اعتراف کرد

صداپیشه سابق بایونتا به دروغگویی خود اعتراف کرد bayonetta

صداپیشه سابق بایونتا به دروغگویی خود اعتراف کرد. هلنا تیلور، صداپیشه سابق شخصیت بایونتا که پیش از این مدعی شده بود پلاتینیوم گیمز با پیشنهاد دستمزد توهين‌آميز مانع از فعالیت وی شده، اکنون پس از گذشت ۱۰ روز و ارائه مدارک توسط منابع داخلی معتبر (اینسایدر)، سرانجام به دروغگویی خود اعتراف کرد.

هلنا تیلور صداپیشه شخصیت بایونتا در Bayonetta 1 و Bayonetta 2 (و همچنین انیمه مربوطه) چندی پیش با انتشار چند پیام ویدیویی مدعی شده بود که پلاتینیوم گیمز پیشنهاد توهین آمیز ۴۰۰۰ دلار برای صداپیشگی در Bayonetta 3 را به وی داده است و از طرفداران درخواست کرد تا بازی را بایکوت کنند. ساویس‌گیم نیز به صورت کاملاً منصفانه و بی‌طرفانه صحبت‌های ایشان را منعکس کرد و گفتیم که این اظهارات مشکوک است و باید تا ارائه مدارک از طرف منابع داخلی استودیو نیز صبر کنیم.

در ادامه پس از گذشت چند روز منابع داخلی استودیو با ارائه مدرک اثبات کردند که صحبت‌های این خانم غیرواقعی است و دستمزد پیشنهاد شده به ایشان بیش از این مقدار بوده است. در آن زمان خانم تیلور در واکنش به صحبت‌های منابع داخلی و مدارک ارائه شده گفتند که مدارک غیرواقعی هستند و پیشنهاد کاری ۱۵ تا ۲۰ هزار دلاری به ایشان جوکی بیش نبوده است.

اکنون اما این خانم اعتراف کردند که همه حقیقت را نگفته‌اند و در واقع به دروغگویی خود اذعان کردند. هلنا تیلور، صداپیشه سابق شخصیت بایونتا تأیید کرد که پیشنهاد ارائه شده ۱۵۰۰۰ دلار بوده است و نه ۴۰۰۰ دلار.

پلاتینیوم گیمز به صداپیشه سابق بایونتا ابتدا پیشنهاد حقوق ۱۰۰۰۰ دلار را داده بود و ایشان درخواست افزایش داده بودند که این رقم به ۱۵۰۰۰ دلار افزایش پیدا کرد. اما باز هم تیلور درخواست رقم بالاتری را داشت و پلاتینیوم گیمز موافقت نکرد. با این حال استودیو به رسم احترام و ادای دین یک پیشنهاد ۴۰۰۰ دلاری دیگر برای حضور به عنوان شخصیت مهمان را هم در ادامه به ایشان داد، ولی باز هم با واکنش منفی مواجه شدند. در آخر نیز هلنا تیلور در حالی که کم‌تر از ۲ هفته به عرضه Bayonetta 3 باقی مانده بود با دروغگویی و سوءاستفاده از احساسات گیمرها درخواست بایکوت کردن بازی را داد.

حال که همه چیز مشخص شده است جو منفی سنگینی علیه هلنا تیلور شکل گرفته، انتظار می‌رود که شاهد عذرخواهی ایشان به خاطر دروغگویی و ادعاهای نادرست باشیم. نظر شما در این خصوص چیست؟ برای تجربه Bayonetta 3 مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها