استقبال خیره‌کننده از Call Of Duty Mobile در چین

استقبال خیره‌کننده از Call Of Duty Mobile در چین

به گزارش ساویس‌گیم، Call Of Duty Mobile بالأخره برای بازار چین هم عرضه شد. همکاری اکتیویژن و تنسنت از قرار معلوم فوق‌العاده سودآور بوده است. مخصوصاً با عرضه شدن بازی در چین که تعداد بازی‌بازان Call Of Duty Mobile را 2 برابر کرد.

طبق معمول Call Of Duty Mobile مدت‌ها در انتظار تأیید دولت چین قرار داشت. و این اتفاق بالأخره افتاد و بیش از 50 میلیون بازی‌باز از پیش ثبت‌نام کرده به بازی دسترسی پیدا کردند. تنست برای این بازی سنگ تمام گذاشته است. آن‌ها برای تبلیغات بازی دست به دامان افراد معروف و سرشناس چین شده‌اند.

طبق آمارها استراتژی تنسنت جواب داده است. اکتیویژن در 3 ماهه‌ی نخست سال میلادی جاری 500 میلیون دلار سودآوری از Call Of Duty Mobile داشته است. به عبارتی پرداختی‌ها در بازار چین هم‌تراز با سایر نقاط جهان در مجموع بوده است. و این نمایانگر عطش چینی‌ها به انجام بازی‌های رقابتی می‌باشد.

بازی‌بازان چینی همیشه برای شرکت‌های بازی‌سازی جذاب بوده‌اند. آمار فروش بازی‌ها در این کشور رقم خیره‌کننده‌ی 40 میلیارد دلار را به نمایش می‌گذارد که غالب آن به PC و موبایل مرتبط است. چرا که سال‌هاست کنسول‌های بازی در چین ممنوع اعلام شده‌اند. هنوز مشخص نیست که Call Of Duty Mobile رکورد پابجی موبایل را در بازار چین زده باشد. عنوانی که آن هم توسط تنسنت عرضه شده بود.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ از طرفداران این بازی هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها